بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۶۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
 تدبیر24: شخصی به نام «ابومنصور التونسی» متعهد شده است که در آینده مهریه «مریم النیجریه» را که یک حلقه «کمربند انفجاری» است، تهیه کند.
انتشار اسناد عقدنامه‌های داعشی‌های لیبی، از مهریه‌هایی عجیب پرده برداشت.

به گزارش العالم، ستاد تبلیغاتی اتاق عملیات «البنیان المرصوص» در لیبی، اسناد و مدارک عقدنامه‌های ثبت‌شده در دادگاه شرعی داعش در شهر سرت را منتشر کرد.

در این اسناد که توسط قاضی دادگاهِ احوال شخصی داعش تنظیم شده، توافق‌های عجیبی در خصوص مهریه مشاهده می‌شود.

در این اسناد، عقدنامه‌های شماری از داعشی‌ها از کشورهای مختلفی نظیر آمریکا و فرانسه به چشم می‌خورد.

بر پایه این اسناد، شخصی به نام «ابومنصور التونسی» متعهد شده است که در آینده مهریه «مریم النیجریه» را که یک حلقه «کمربند انفجاری» است، تهیه کند.

«ابوسعید المالی»" نیز مهریه «فاطمه النیجریه» را یک قبضه «تفنگ کلاشینکوف» قرار داده است. در این میان، «ابویحیی الصومالی» همزمان با عقد، مهریه «ام شنز» را تهیه کرده که عبارت از یک دستگاه گوشی تلفن سامسونگ از نوع گالکسی است.
برچسب ها: تدبیر24 ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها