بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
رییس جمهور در ادامه ترمیم کابینه و ایجاد تغییرات در وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، به دنبال پر کردن پست‌هایی است که برای پر کردن سه وزارتخانه خالی شده است.
  تدبیر24:    رییس جمهور در ادامه ترمیم کابینه و ایجاد تغییرات در وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، به دنبال پر کردن پست‌هایی است که برای پر کردن سه وزارتخانه خالی شده است.

در همین راستا بعد از معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، پر کردن صندلی مدیریت سازمان میراث فرهنگی از دغدغه‌های رئیس جمهور است. روحانی با ایجاد فضای مشورت و بهره جویی از نظرات افراد آگاه در حوزه میراث فرهنگی نظرات سلطانی فر را نیز در مقام رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی مورد توجه قرار داده است. 

در همین راستا یک منبع آگاه در گفت‎وگو با رویداد۲۴ خبر داد که مسعود سلطانی فر برای معرفی گزینه پیشنهادی خود به رییس جمهور برای تصدی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با برخی چهره ها و افراد صاحب صلاحیت برای این پست از جمله احمد حکیمی‌پور گفت‎وگو کرده و از او درخواست برنامه کرده است.

حکیمی‌پور با مدرک دکتری حقوق و علوم سیاسی که در حال حاضر ریاست كميته ميراث فرهنگي، گردشگري و بافت‎هاي تاريخي شوراي شهر تهران را بر عهده دارد که در این سمت اقدامات مثبتی در راستای ارتقای موقعیت میراث فرهنگی و گردشگری تهران داشته است. 

این عضو شورای شهر تهران، از سال ۷۰ تا ۷۴ در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی با عنوان نماینده زنجان فعالیت می‌کرد و همچنین وی از سال ۷۹ تا کنون به عنوان دبیر کل حزب ارده ملت ایران مشغول به کار است. 

سوابق سیاسی و فعالیت‌های همسو با سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی که تاکنون در کارنامه کاری حکیمی‌پور ثبت شده است نشان دهنده توانمدی وی در اداره سازمان میراث فرهنگی است. 

سازمان میراث فرهنگی در حال حاضر نیازمند مدیریتی است که با اشراف کامل توانایی اداره سازمان میراث فرهنگی را داشته باشد. به هر روی سلطانی فر به عنوان مدیریت سابق سازمان میراث فرهنگی در انتخاب و انتصاب مدیر جدید این سازمان نظر مثبتی نسبت به حکیمی‌پور دارد و گفته شده پس از تماس تلفنی میان این دو به اختمال بسیار زیاذ سلطانی فر حکمی پور را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مجلس معرفی خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها