بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

تدبیر24»مراسم تشییع پیکر حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز یکشنبه ۱۷ دی ماه در مقابل خانه سینما شماره ۲ آغاز شد.

مدیران، مسئولان و هنرمندانی از جمله رمضانعلی حیدری خلیلی، همایون اسعدیان، لعیا زنگنه، رضا رفیع، حسین تبریزی، فرشید نوابی، کوروش سلیمانی، رضا رفیع، خشایار الوند، جواد افشار، رامین پرچمی و جمعی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون و جمع زیادی از مردم در این مراسم حاضر شده اند.

در ابتدای این مراسم مداحی اجرا و بیان شد که جوهرچی یک هیاتی و ولایتی بود.

اجرای مداحی را داوود حدادی بر عهده داشت. کامران ملکی بعد از مداحی در مقابل تریبون قرار گرفت و به علت ازدحام جمعیت با درخواست های مکرر از مردم خواست راه را باز کنند تا بتوانند پیکر زنده یاد جوهرچی را از میان جمعیت به داخل بیاورند.

به دلیل شلوغ شدن جایگاه سخنرانی و جمعیت زیاد در مقابل سن بارها از حضار خواسته شد نظم را رعایت کنند تا مجلس آبرومند برگزار شود و حتی کامران ملکی اعلام کرد که به دلیل این استقبال باشکوه تغییراتی در مراسم داده می شود.

حسن جوهرچی بازیگر عرصه سینما و تلویزیون صبح روز ۱۵ بهمن ماه در بیمارستان امام خمینی (ره) دار فانی را وداع گفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها