بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای ارتش سوریه توانستند شهرک استراتژیک تادف در جنوب شهر الباب را در عملیاتی با حمایت هوایی روسیه تحت کنترل بگیرند. برای اجتناب از هرگونه درگیری توافق شده دو طرف ارتش سوریه و نیروهای "ارتش آزاد" یک مرز مشخص داشته باشند.
تدبیر24 »به نقل از سایت سیریانیوز، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای دولت سوریه در اثر این عملیات به حد فاصل با "ارتش آزاد سوریه" رسیدند و با طرف ترکیه در خصوص این حد فاصل هماهنگی صورت گرفت.

منابع مخالفان روز پنجشنبه از اولین درگیری‌ها بین نیروهای ارتش سوریه و نیروهای سپر فرات در اطراف شهر الباب در شمال سوریه خبر داده بودند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است، نیروهای دولتی دست به عملیات در منطقه شهرک تادف زدند که طی آن ۶۵۰ تروریست را از پای درآورده، دو تانک و چهار خودروی زرهی،۱۸ دستگاه خودروی چهار در که حامل سلاح‌های سنگین بود به همراه شش خودروی بمب‌گذاری شده و خمپاره را نیز منهدم کردند.

در این بیانیه عنوان شده است، شهرک تادف مقری است که تروریست‌ها از آن برای پیشروی به سمت الباب استفاده می‌کنند.

این وزارتخانه افزود، نیروهای دولت سوریه تسلط کامل خود را بر جاده‌ به سمت شهر رقه گسترش دادند.

ارتش سوریه در پیشروی به سمت الباب چندین روستا از جمله العویشیه، حورات تادف را تحت کنترل گرفته و در حال پاکسازی منطقه از صدها مین و مواد منفجره است.

فرمانده نظامی گردان سلطان مراد به خبرگزاری آلمان گفت: نیروهای ارتش آزاد سوریه بر صومعه‌ها و باشگاه ورزشی در جنوب غرب شهر الباب مسلط شده و خیابان زمزم و مسجد فاطمه الزهراء در شمال شهر را از داعش پس گرفتند.

این منبع افزود: بعد از تسلط ارتش آزاد سوریه بر بیمارستان الحکمه و جبل عقیل در غرب شهر نیروهای سپر فرات بر مهمترین مقرها تسلط یافتند.

این مسئول نظامی افزود: براساس اطلاعات رسیده از داخل شهر داعش به سمت جنوب شرقی شهر عقب‌نشینی کرده‌ است.

برچسب ها: داعش ، عراق ، سوریه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها