بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
سومین سری از برنامه تلویزیونی «سه ستاره» از شنبه ١٤ اسفند روی آنتن می رود.
این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی به مدت هفت شب از شبکه سه سیما پخش و برترین‌های تلویزیون در یک نظرسنجی مردمی به رأی گذاشته می‌شود.

طبق اعلام سازندگان، «سه ستاره ٩٥ » امسال هم با همان ویژگی دو دوره گذشته تولید و پخش می‌شود که کاندیداهای منتخب توسط هیات داوران که ترکیبی از نام‌های متفاوت در حوزه های مختلف هستند به مردم معرفی و توسط خود مردم انتخاب می‌شوند و در پایان نیز تندیس سه ستاره توسط مخاطبان به برگزیده‌ها اهدا می‌شود.

بر این اساس، تولیدات شبکه‌های مختلف سیما توسط گروه داوری بررسی خواهند شد و از هر بخش شش الی هفت نفر با انتخاب داوران به مرحله نهایی می‌رسند. در انتها این منتخبان توسط مخاطبان و در نهایت سه منتخب از هر بخش انتخاب می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های سه ستاره ٩٥ برگزاری یک مشارکت جمعی است که به وأسطه این پویش، یک اتفاق مردمی رقم بخورد.

«سه ستاره ٩٥ » به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شنبه ١٤ اسفند درحالی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود که بعد از پخش هفت قسمت با یک وقفه هفت روزه ویژه برنامه سال تحویل از همین شبکه پخش خواهد شد.

ویژه‌ برنامه تحویل سال احسان علیخانی که با عنوان «سه ستاره» شناخته می‌شود، امسال نیز قرار است منتخبان تمامی شبکه‌های تلویزیونی در سال 94 را معرفی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها