بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
مردم عاشق آب ها هستند و بیشتر آن ها برای گذراندن تعطیلات رفتن به کنار آب ها را ترجیح می دهند.

 تدبیر24 »تصور کنید لحظه ای را که  ساعت ها در ساحل دریا نشسته اید و از تماشای امواج، پرندگان دریایی و رنگ آبی آب لذت می برید و یا لحظه ای که به درون آب می روید و در میان امواج شنا می کنید و یا وقتی را که از صدای شرشر و جریان آب رودخانه ها به وجد می آیید، چیزی در این آب های طبیعت وجود دارد که برای هزاران سال است انسان ها را جذب خود کرده است.

دریاچه بایکال نه تنها بزرگ ترین و قدیمی ترین دریاچه روی زمین است بلکه عمیق ترین دریاچه هم می باشد، این دریاچه زیستگاه برخی از منحصر بفردترین جانوران دریایی روی زمین است و گاهی به آن گالاپاگوس روسیه هم می گویند، آیا می خواهید بدانید که چه موجوداتی در زیر عمیق ترین دریاچه  دنیا پنهان شده اند؟  محیط طبیعی اطراف دریاچه هم بسیار خیره کننده و زیباست به خصوص در زمستان که همه جا سفیدپوش می شود و سطح روی دریاچه هم با یخی ضخیم پوشیده می شود، با این توصیفاتی که از روسیه گفتیم دلیلی برای سفر نکردن به این کشور باقی نمی ماند.

دریاچه بایکال روسیه

دریای مرده، اردن

دریای مرده نه تنها کم ارتفاع ترین و پست ترین محل روی زمین است بلکه شورترین آب دنیا را هم دارد، و این به معنی این است که این دریا هیچ حیات وحشی ندارد و همچنین شناگران به طور طبیعی بر روی آب شناور می مانند، شناوری در این دریا  به حدی است که به راحتی می توانید در حالی که بر روی آب شناور هستید دراز بکشید و کتاب بخونید! اگر باور نمی کنید امتحان کنید.

دریاچه اینله، میانمار

دریاچه اینله نه تنها بزرگ ترین دریاچه میانمار است بلکه یکی از جذاب ترین مقاصد آبی آسیاست، بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر در خانه های شناور و یا خانه هایی که روی پایه های چوبی قرار دارند بر روی این دریاچه زندگی می کنند، گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند می توانند شب را بر روی یکی از خانه های ییلاقی روی آب بمانند، با قایق به سمت پایین رودخانه بروند و از بازار محلی شناور دیدن کنند و مواد غذایی تازه و ارزان از آنجا پیدا کنند، در کناره ساحل کافه ها و عبادتگاه های بسیاری وجود دارد که بهترین محل برای گذراندن عصر است.

دریاچه اینله

ونیز، ایتالیا

ونیزرمانتیک ترین شهر دنیاست که حتبی در احساس از پاریس هم پیشی گرفته است، هیچ ماشینی در این شهر وجود ندارد و فقط قایق های پارویی در بین کانال های آب رفت و آمد می کنند، این شهر بینهایت آرام و حیرت آور است، وقتی در میدان سن مارکو در حال نوشیدن قهوه هستید گذاشتن ماسک های ونیزی را فراموش نکنید.

کانال پاناما، پاناما

بسیاری از آب ها نشان دهنده این هستند که چقدر جهان اطراف ما زیباست.  اما کانال پاناما فرق دارد این کانال به ما نشان می دهد که انسان در هنگام ناچاری می تواند به چه چیزهای مهمی برسد. کانال پاناما که در سال ۱۹۱۴ ساخته شد مسیری که کشتی ها طی می کردند را به طور قابل ملاحظه ای کوتاه و انقلابی در حمل و نقل ایجاد کرد، امروزه کشتی های کروز زیادی در ان محل وجود دارند که می توانید با آن ها از این کانال رد شوید، بهتر است دراین هنگام یک کلاه پانامایی هم بر سر داشته باشید!

کانال پاناما
برچسب ها: اب ، دریاچه ، زمین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها