بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کواکبیان:
نمانیده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مخالفت مجلس با تفحص از شهرداری تهران گفت: آقای لاریجانی دوست نداشت این تفحص رای بیاورد و با این کار حمایت خود را از شهردار اعلام کرد.
تدبیر24 »مصطفی کواکبیان در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران درباره مخالفت مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت: آقای لاریجانی دوست نداشت این تفحص رای بیاورد و نگذاشت من اخطار خود را در این رابطه مطرح کنم. ان‌شاء‌الله بعد از عید در یک نشست خبری اطلاعات بیشتری درباره املاک نجومی در اختیار دوستان خواهم گذاشت.

وی افزود:  آقای لاریجانی با این کار حمایت خود را از شهرداری اعلام کرد. مجلس سه ماه پیش می‌توانست در مورد املاک شهرداری رای گیری کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: یک تخفیف در یک ملک نجومی رقمش به اندازه یک فیش نجومی است، اما موضوع فیش‌های نجومی بسیار بزرگنمایی شد. در مورد شهرداری هم ابتدا گفتند چون پرونده قضایی دارد مجلس نباید ورود کند و چند بار رفت و آمد داشت تا نهایتا دوستان فکر کردند در وضعیت این چنینی بهتر می‌توانند نتیجه بگیرند که موفق هم شدند.

کواکبیان یادآور شد: البته مشکل اصلی مجلس نیست بلکه اعضای شورای شهر هستند که طبق قانون باید نظارت کافی بر عملکرد شهرداری انجام می‌دادند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها