بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۷۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی، از رشد 33 درصدی بازدید میهمانان نوروزی از موزه قاجار در هفته اول ایام نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
تدبیر24 »«مرتضی آبدار» گفت: موزه قاجار یکی از موزه‌های تخصصی آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز است که با وجود سپری شدن تنها یک دهه از تاسیس و ایجاد آن به لحاظ ویژگی‌های متعدد خود همواره در ردیف پربازدیدترین موزه‌های استان قرار دارد.

وی  افزود: موزه قاجار تبریز با توجه به جذابیت موضوعی و قرار داشتن محتوا در کالبدی با ویژگی‌های منحصر بفرد تاریخی و معماری و کاملاً مرتبط با موضوع از پتانسیل بالایی در زمینه فعال‌سازی کارکردهای موزه‌ای برخوردار بوده و بر این اساس در جذب مخاطب بسیارموفق عمل کرده است .

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آمار بازدید از موزه قاجار در ایام نوروز نیز همواره در ردیف پربازدیدترین موزه‌های استان قرار دارد و در هفت روز آغازین سال 1396 در مقایسه با مدت مشابه سال 1395 بازدید از موزه قاجار رشد 33 درصدی داشته است.

موزه قاجار در محله ششگلان، یکی از محلات قدیمی تبریز قرار دارد. خانه امیر نظام گروسی یکی از با ارزش‌ترین خانه‌های تاریخی بازمانده از دوره قاجار است که از سال 1385 پس از اتمام عملیات به‌عنوان موزه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها