بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۷۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر اوقاف و امور دینی الجزایر تاکید کرد، ایران در مقابل تروریست و گروهک های تکفیری در منطقه خاورمیانه جبهه فرهنگی ایجاد کرده است .
تدبیر24 »سیدرضا صالحی امیری عصر سه شنبه با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری های تهران و الجزیره این مطلب را اعلام کرد.
وی افزود: دو کشور از نظر فکری و دینی نیز به یکدیگر نزدیک هستند و می توانند در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گام های موثر و مشترکی با یکدیگر بردارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که ما این قرن را قرن اسلام می دانیم، خاطر نشان کرد ، اعتقاد داریم که از طریق فرهنگ بسیاری از مشکلات قابل حل شدن است.
صالحی امیری گفت: رهبر جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی در مقابل تروریست ایستاده اند و معتقدیم الجزایر نیز در مقابل تروریست ایستاده است.
عضو کابینه تدبیر و امید افزود: دو کشور در زمینه های بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و ... روابط مناسبی با یکدیگر دارند و باید بدانیم که ریل مستحکم روابط، زمینه های فرهنگی و هنری است و باید روابط فرهنگ و هنری را با یکدیگر گسترش دهیم.
وی ادامه داد: ایران در زمینه های دینی و قرآنی فعالیت های متنوعی دارد و در این زمینه می تواند با الجزایر همکاری های مشترک داشته باشد.
صالحی امیری با اشاره به تعداد مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کشورمان، افزود: معتقدیم مساجد باید به قطب های فرهنگی تبدیل شوند.
وی گفت: گسترش روابط ایران و الجزایر به نفع جهان اسلام خواهد بود و یکی از زمینه های این همکاری فعالیت های مشترک بین دو کشور در زمینه های دینی و قرآنی است.
در ادامه این دیدار محمد عیسی وزیر اوقاف و امور دینی الجزایر گفت: سیاست الجزایر گسترش روابط با کشورهای اسلامی از جمله ایران است.
وی افزود: اختلافات کشورها با یکدیگر نباید در زمینه اختلافات دینی باشد.
وزیر اوقاف و امور دینی الجزایر با اشاره به تفاهم نامه مشترک دو کشور با یکدیگر گفت: گسترش روابط فرهنگی و دینی بر اساس این تفاهم نامه ضروری است.
وی با اشاره به نقش فضای مجازی در جذب جوانان از سوی گروهک های تروریست، بر توجه به این فضا و اهمیت آن تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها