بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
اجازه ندهید دیگران روی اعصاب و شخصیت شما راه بروند. رک و راست بگویم. وقت آن رسیده است که این ۷ کار را بشناسید که هرگز نباید اجازه دهید دیگران با شما انجام دهند. با ما همراه باشید.
 نگذارید آدم های منفی ناراحت‌تان کنند.

این که از ناراحتی دیگران ناراحت شوید امری عادی است، ولی نمی‌توانید بگذارید انرژی‌ها و ارتعاشات نیروهای منفی مداومِ آن‌ها شما را در وضعیت و حالت روحی ناراحتی نگه دارد. به آن ها اجازه ندهید شما را ناراحت و افسرده کنندو انرژی‌تان را تخلیه کنند.

۲. نگذارید آدم ها به شما بگویند رویاهای تان را دنبال نکنید.

به هر حال، این رویاها مال شما هستند. آن ها به هیچ کس دیگری تعلق ندارند. اگر می خواهید، رویاهای تان را دنبال کنید. هروقت دوست دارید به سراغ‌ آن ها بروید.اگر به تحقق نمی پیوندند، مشکل از شما است.

۳. نگذارید دوستان تان مزخرف بگویند.

اگر دوستان تان پشت سرتان چرت و پرت می گویند، وقت آن رسیده است که چند دوست جدید پیدا کنید.

۴. نگذارید آدم ها به شما دروغ بگویند.

اگر دوستان و خانواده تان دیگر با شما صادق نیستند یا چیزهای مهمی را از شما پنهان می کنند، وقت آن رسیده است که ترک‌شان کنید.

۵. نگذارید آدم ها از شما سوء استفاده کنند.

در صورت نیاز، همیشه باید برای کمک به آدم های اطراف تان آماده باشید، ولی به آن ها اجازه ندهید با شما بدرفتاری کنند.نگذارید از مهربانی شما سوء استفاده کنند.

۶. نگذارید دیگران از شما سوء برداشت کنند.

اگر به وضوح حرف تان را می زنید و آدم ها باز هم شما را درک نمی کنند، احتمالا نمی خواهند که شما را درک کنند.

در این صورت وقت آن است که از آن ها بگذرید.

۷. نگذارید آدم ها شما را در مشاجره ها درگیر کنند.

اگر دو آدم که می شناسید در حال مشاجره هستند، خودتان را کنار بکشید. اگر آن ها سعی کردن شما را در آن مشاجره درگیر کنند، هوشیارانه تلاش کنید که از آن مشاجره فاصله بگیرید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها