بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
مهرداد میناوند جزو آن دسته از آدم‌هایی است که به طرز عجیبی در عرصه‌های مختلف استعداد دارد!
تدبیر24 »چپ‌پای محبوب پرسپولیسی‌ها که روزگاری در چمپیون لیگ اروپا جلوی دیوید بکام و ستاره‌های بزرگ دنیا بازی می‌کرد، به یک بیزینس‌من قوی در عرصه عطر و ادکلن تبدیل شد... خوانندگی کرد و بالاخره سر از برنامه پربیننده خندوانه درآورد.

 مهرداد میناوند که بدون‌شک جزو باتعصب‌ترین چهره‌های پرسپولیس است در حالی از تیمش حمایت می‌کند که کلی سورپرایز برای هواداران پرسپولیس دارد.

 

موافقی صحبت‌های‌مان را با ماجرای رامین رضاییان شروع کنیم؟


کاش ماجرای رامین به اینجا کشیده نمی‌شد ولی حالا که این اتفاق‌ها افتاده باید بگویم که نام پرسپولیس و لوگوی پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر و بزرگ‌تر است. همیشه گفته‌ام که ما برگ‌های روی آب هستیم و پرسپولیس مثل آن سنگ‌ بزرگ درخشان کف رودخانه است. چه آن‌هایی که یک دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و چه آن‌هایی که سالیان سال پیراهن این تیم را پوشیده‌اند برای من باارزش و عزیز هستند ولی همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که ان‌شاءا... تا همیشه می‌ماند.

 

فکر می‌کنی حق و سهم رامین از پرسپولیس این بود که اخراج شود؟


گفتم که... ‌کاش این اتفاق نمی‌افتاد... رامین برای پرسپولیس زحمت کشیده و همیشه پرتلاش ظاهر شده. به نظر من رامین در موفقیت و قهرمانی پرسپولیس سهم بزرگی دارد. او گل‌های خوبی زده، پاس‌گل‌های خوبی داده و کلا موثر بوده. من هم دوست داشتم که رامین باشد و خودش هم این را می‌داند ولی این نظر سرمربی تیم بوده.

 

یعنی با خودش هم صحبت کردید؟


من رامین را از زمانی می‌شناسم که در تیم صبا بازی می‌کرد. آن زمانی که رامین در تیم صبا بازی می‌کرد من به‌خاطر دوستی با سهراب (بختیاری‌زاده) و عبدا... ویسی به تمرینات آنها می‌رفتم و از همان زمان به رامین می‌گفتم که آینده بسیار خوب و روشنی دارد. من دوست دارم که از طریق شما یک توصیه‌ای به هواداران پرسپولیس بکنم. داستان رامین یک موضوع مشخص است که فقط به پرسپولیسی‌ها مربوط است و ما اجازه نمی‌دهیم که کسی بین ما دودستگی ایجاد کند. بعضی‌ها قصد دارند که با شلوغ‌کاری و حاشیه‌سازی برای پرسپولیس دردسر درست کنند ولی قطعا پرسپولیسی‌ها حواس‌شان به همه‌چیز هست و اجازه نمی‌دهند که اتفاقی برای تیم شان بیفتد.

 

چند روز پیش دو عکس ورزشی از تو دیدم که فقط در مورد یکی از آنها می‌شود صحبت کرد. (خنده) عکسی که تو از دیوید بکام رد می‌شدی!


بعضی‌وقت‌ها برخی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که حتی اگر از سر ناآگاهی هم باشد، تلخ است. من از پرسپولیس به اروپا رفتم و سه دوره متوالی در چمپیون لیگ حضور داشتم و اتفاقا در جام یوفا هم چند بازی انجام دادم که یکی از آنها مقابل پارما بود. پارمایی که بازیکنان بزرگی مثل کاناوارو، تورام، بوفون و... را داشت. انتظار آن عکس در اینستاگرام فقط برای خاطره‌بازی بود، وگرنه من دنبال این نیستم تا بخواهم پز رکورد حضورم در چمپیون لیگ را به کسی بدهم. به هر حال عملکرد من در اروپا برایم مهم بود و نسبت به آن تعصب داشتم. به همین دلیل هم از آن دفاع کردم و در موردش پست گذاشتم.

 

دلت برای آن روزها تنگ شده؟


مگر می‌شود که دلتنگ آن روزها نشوم؟ دلم برای خیلی چیزها تنگ شده... حتی سرود مخصوص چمپیون لیگ و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی در آن مسابقات حضور داشتم و خدا را شکر که خوب بازی کردم. به نظر من این پرسپولیس خیلی شبیه همان پرسپولیس است. تیمی که در زمان استانکو یازده ملی‌پوش داشت. من امیدوارم که این پرسپولیس هم چند لژیونر خوب در اروپا داشته باشد تا پرچم پرسپولیسی‌ها و فوتبال ایران در اروپا بالا باشد.

 

تعصب تو به پرسپولیس مثال‌زدنی است.


من هرچه دارم از پرسپولیس است و در هر بازی آن‌قدر حرص می‌خورم که چند روزی صدایم می‌گیرد و در نمی‌آید. می‌دانم که امروز هم در استادیوم همین اتفاق برایم می‌افتد و دوباره همین مشکل را پیدا می‌کنم.(خنده)

 

موافقی در مورد حضورت در تلویزیون صحبت کنیم؟


بله... حتما.

 

در برنامه دورهمی و در گفت‌وگو با مهران مدیری صحبت‌هایی کردی که بازتاب زیادی داشت.


نشستن در مقابل مهران مدیری و به زبان آوردن یکسری از صحبت‌ها واقعا وجود می‌خواهد... من راستش را گفتم... می‌خواستم که مردم بدانند چهره‌های سرشناس هم دچار چه مشکلاتی می‌شوند. بدانند که آنها هم چطور فراموش می‌شوند و به چه راحتی خیلی‌ها آنها را قضاوت می‌کنند. هرچند که در مورد این مصاحبه خیلی صحبت شد ولی من از کاری که کردم راضی بودم.

 

حضورت در خندوانه آن‌قدر پرانرژی بود که شنیدیم همکاری‌ات با این برنامه هم ادامه دارد.


من خندوانه‌ای‌ها را خیلی دوست دارم. تهیه‌کننده خندوانه واقعا مرد دوست‌داشتنی و خوبی است. رامبد و دستیارهایش عالی هستند. نیما، محراب قاسم‌خانی و بقیه ماه هستند و من خیلی از آنها انرژی می‌گیرم. باور کنید از وقتی به خندوانه رفتم نطقم باز شد و کلا انرژی گرفتم.

 

خودت هم برنامه‌هایت را نگاه کردی؟


(خنده) سعی می‌کنم خیلی نگاه نکنم... خجالت می‌کشم! ولی از رفتار مردم متوجه می‌شوم که اتفاق‌های خوبی افتاده و بعضی چیزها قشنگ‌تر شده.

 

ماجرای فروش پیراهن «کلینزمن» به کجا رسید؟


طبق صحبت‌هایی که با آقای «به‌جو» کردیم، قرار است که *780# آپشن جدیدی در سامانه‌اش ایجاد کند که از طریق آن بتوانیم پیراهن «یورگن کلینزمن» را واگذار کنیم و پول خوبی برای بچه‌های سرطانی جمع کنیم. البته در این مدت دو مشتری خارجی داشتیم که پیراهن را می‌خواستند ولی من ترجیحم این است که پیراهن دست ایرانی‌ها باشد و به همین دلیل پیراهن کلینزمن را به آنها ندادم. امیدوارم که هیچ بچه سرطانی نداشته باشیم و با فروش این پیراهن بتوانیم دل آن بچه‌هایی که آرزویشان را روی درخت آرزوها نوشته‌اند، برآورده کنیم.

 

اما تو استعداد خوبی در کارهای هنری داری.


شما لطف دارید ولی من عاشق فوتبال هستم و دوست دارم تجربه‌ام را به جوان‌ها انتقال بدهم. خودتان در جریان هستید که من همین حالا از یک فیلم سینمایی پیشنهاد دارم و حتی برنامه‌های دیگری هم دارم که ان‌شاءا... به وقتش در موردش صحبت می‌کنم.

 

پس کلی برنامه داری؟


حتما... برنامه‌هایی که به وقتش اعلام می‌شود... یکسری سورپرایز که فعلا نمی‌توانم در موردش صحبت کنم. اما مطمئن باشید که با شنیدن خبرهایش حسابی غافلگیر می‌شوید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها