بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در جنوب شرق، شرق و شمال شرق کشور به علت افزایش سرعت باد، شکل گیری گرد و خاک دور از انتظار نیست.

تدبیر24 »احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز در مناطقی از شمال غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی و بتدریج در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود که بارش ها در روز جمعه اول اردیبهشت، به شمال شرق کشور محدود خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه وزش باد به نسبت شدید در دامنه های البرز مرکزی و شرقی پیش بینی می شود، گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در جنوب شرق کشور، شرق و شمال شرق به علت افزایش سرعت باد، شکل گیری گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، از روز پنجشنبه و طی روز جمعه به سبب افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق، تشکیل گرد خاک و انتقال آن به مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور دوراز انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود، اظهار کرد: سرعت وزش باد و ارتفاع امواج از بعدازظهر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش می یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه 31 فروردین، کمی ابری، گاهی وزش باد در اواخر وقت افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای 26 و 13 درجه سانتیگراد و در روز جمعه اول اردیبهشت، نیمه ابری، به تدریج کاهش ابر، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 27 و 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها