بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال ایران با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان پرتماشاگرترین تیم های منطقه غرب آسیا انتخاب شدند.

تدبیر24 » با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های چینی و ایرانی موفق شدند عنوان پرتماشاگرترین تیم های قاره آسیا در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کنند.

بر این اساس تیم جیانگسو چین با ۷۸ هزار و ۹۵۹ تماشاگر در قاره آسیا اول است و تیم گوانگژو هم با ۷۷ هزار و ۱۶۳ تیم در رده دوم قرار دارد. پرسپولیس هم با ۷۰ هزار و ۸۴۵ تماشاگر در رده سوم قاره آسیا قرار دارد. بعد از پرسپولیس باز هم یک تیم چینی قرار دارد؛ تیم شانگهای که ۶۳ هزار و ۴۳۲ تماشاگر را به ورزشگاه کشانده است.

در منطقه غرب آسیا تیم های ایرانی پیشتاز هستند و گوی سبقت را از عربستانی ها ربوده اند. پرسپولیس با ۷۰۸۴۵ تماشاگر اول است و استقلال با اختلاف و با ۴۳ هزار و ۴۱۹ تماشاگر دوم است. التعاون، الاهلی و الهلال عربستان هم به ترتیب سوم تا پنجم هستند.

جدول تماشاگران تیم های غرب آسیا به ترتیب زیر است:

ترتیبتیمتعداد تماشاگر
۱پرسپولیس۷۰ هزار و ۸۴۵
۲استقلال تهران۴۳ هزار و ۴۱۹
۳التعاون عربستان۴۲ هزار و ۱۴
۴الاهلی عربستان۳۵ هزار و ۷۴۶
۵الهلال عربستان۱۸ هزار و ۹۲۹
۶العین امارات۱۷ هزار و ۳۴۶
۷استقلال خوزستان۱۶ هزار و ۹۰۰
۸الوحده امارات۱۳ هزار و ۵۰۸
۹الفتح عربستان۱۱ هزار و ۶۵۵
۱۰الریان قطر۱۱ هزار و ۱۳۷
۱۱ذوب آهن ایران۱۰ هزار و ۸۳۳
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها