بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
بازیکنان تیم الاهلی به محض ورود به ورزشگاه آزاد با سوت بلند هواداران استقلال مواجه شدند.
تدبیر24 »درحالی که حدود یک ساعت تا آغاز دیداز تیم های استقلال ایران و الاهلی امارات باقی مانده است، بازیکنان تیم الاهلی برای مشاهده وضعیت چمن ورزشگاه وارد زمین شدند که با سوت و فریاد بلند هواداران استقلال رو به رو شدند. آنها که به شدت از این استقبال متعجب بودند به فیلم برداری از جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی پرداختند و در این میان طرح موزاییکی استقلالی ها برای آنها بیش از بقیه جالب توجه بود.
بارش باران در ورزشگاه آزادی باعث شده تا برخی از تماشاگران تصمیم بگیرند تا زمان شروع بازی روی صندلیها ننشینند، با اینحال حدود 50 هزار هوادار در استادیوم آزادی حاضر شده اند.
علیرضا منصوریان به همراه مهدی رحمتی ساعت 19 وارد ورزشگاه آزادی شد و با استقبال هواداران این تیم رو به رو شد.
با تساوی تیم های لوکوموتیو و التعاون، استقلال با یک تساوی هم عملا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کند.

ماجد ناصر، سامین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنغور، ولید عباس، خمیس اسماعیل، حبیب الفردان، اسماعیل الحمادی، اورتون ریبیرو، احمد خلیل و ماختی دیوپ در ترکیب الاهلی به میدان می روند.



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها