بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری دو نفر قاچاقچی و کشف 248 کیلو گرم تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر این فرماندهی خبر داد.
تدبیر24 »سرهنگ"رضافیروبخت" گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ، پلیس رودبارجنوب، از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور را داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خودقرار دادند.

وی بیان کرد: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، در نهایت یک دستگاه کامیون راشناسایی و آن متوقف کردند.

فیروزبخت گفت: در بازرسی از خودروی مذکور 248 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای درون هندوانه جاساز شده بود کشف و دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر، که بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب ضمن تقدیر از همکاری شهروندان، از آنان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و فعالیت قاچاقچیان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر موضوع را به قید فوریت از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه پلیس مبارزه با مواد مخدر 128 اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها