بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۷۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری می گوید: ‌شبیه‌سازی جنبش وال استریت در ایران و تبدیل (٩٩٪ و١٪) به (٩٦٪ و٤٪)، تقابل فقیر و غنی زالوصفت و مانند آن، یک خطای استراتژیک و ضد امنیت ملی است.
تدبیر24 »حمید ابوطالبی در یادداشتی توئیتری نوشت: «جنبش اشغال‌ وال استریت، مبارزه با فرهنگ و نظام سرمایه‌ داری و نفوذ دلالان و غول‌های پولی در آمریکا با اعتراض مردمی -خیابانی (اصل٩٩٪ در برابر ١٪) بود.
شبیه‌سازی جنبش وال استریت در ایران و تبدیل (٩٩٪ و١٪) به (٩٦٪ و٤٪)، تقابل فقیر و غنی زالوصفت و مانند آن، یک خطای استراتژیک است که دو نتیجه خواهد داشت:
‌1- شکستن وحدت ملی و یکپارچگی ایران و تضعیف اتحاد ملت، با ایجاد بحران فقر و غنا، و ضرورت مقابله با نظام زالوصفت سرمایه داری! پس از نزدیک چهار دهه از انقلاب
2- ایجاد نزاع روانی و عملی میان تولید کننده و کارگر، کارخانه دار و مصرف کننده، نابرابری درآمدی، هراس افکنی در کشور با گسترش تنفر و تقابل میان ملت و دولت؛
پافشاری بر این سیاست خطای انتخاباتی و تکرار آن یعنی ایجاد زمینه ذهنی ملی در دعوت مردم به شبیه سازی جنبش وال استریت!
انتخابات 20 روز دیگر تمام می‌شود؛
شکاف ملی، ایجاد بحران و آرامش زدایی از جامعه، یک اقدام ضد امنیت ملی است.
هشیار باشیم که جامعه را به کجا می‌بریم.»
به گزارش ایرنا، یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود بارها از واژه 96 درصد و 4درصد برای ترسیم جامعه ایران به فقیر و غنی استفاده کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها