بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
ان شالله از دستاوردهای این انتخابات و نتایج درخشانی که امیدواریم رقم بخورد رفع محدودیت ها از سید بزرگوار ما و برچیده شدن حصر باشد تا ملت بتوانند از ایشان در کنار خود بهره ببرند و انقلاب به اهداف محقق نشده خود برسد. امیدواریم امسال پایان حصر نیز باشد.

تدبیر24 »دکتر رجایی مشاور اسبق مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع پرشور هواداران دکتر روحانی در برازجان به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش سحر -پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی - غلامعلی رجایی اظهار داشت: این انتخابات با اینکه در اردیبهشت است اما شکوه خرداد 76 را رقم خواهد زد، انتخاباتی که در آن سید اصلاحات توانست آن رای کهکشانی را از مردم بگیرد. ان شالله از دستاوردهای این انتخابات و نتایج درخشانی که امیدواریم رقم بخورد رفع محدودیت ها از سید بزرگوار ما و برچیده شدن حصر باشد تا ملت بتوانند از ایشان در کنار خود بهره ببرند و انقلاب به اهداف محقق نشده خود برسد. امیدواریم امسال پایان حصر نیز باشد.

رجایی با اشاره به پیشتاز بودن استان بوشهر در زمینه رای به اصلاحات گفت: امیدوارم امسال نیز با رای خود به دولت تدبیر بار دیگر پیشتاز این عرصه باشید. ان شالله که همه مردم عزیز ایران برای انسجام ملی و وحدت بیشتر در این انتخابات شرکت نمایند.

دولت روحانی یک ویرانه را تحویل گرفت

همه ی ما دیدیم که روحانی مملکت را از چه پرتگاهی دور کرد، تعبیر خوبی جهانگیری داشت که گفت ما دو سال تلاش کردیم ماشینی را که در ته دره بود بیرون بیاوریم و توجه داشته باشید که دولت روحانی چه ویرانه ای را تحویل گرفت.

مشاور مرحوم آیت الله رفسنجانی اذعان داشت: در دولت گذشته کشور را رو به سقوط بردند، نوع نگاه به تحریم ها شوخی بود. ما یک لاستیک هواپیما نمی توانستیم از کشورهای دیگر قرض بگیریم، در فرودگاه ها یک قطره سوخت به هواپیماهای ما نمی دادند، بیمه تحریم بود و بانک ها هنوز بعضا تحریم هستند، با این وصف ما قطعا به سمت جنگ می رفتیم.

در برجام نتایج بسیار خوبی گرفتیم

غلامعلی رجایی اضافه کرد: از محسنات دولت تدبیر این بود که سایه ی جنگ را از سر ما کم کرد، و اینکه برجام به ثمر رسید. مگر برجام شوخی بود؟ آمریکا قصد داشت ما را منزوی کند، ما را ببرد به سمت جنگ. اما در برجام نتایج بسیار خوبی گرفتیم و به مدد دکتر روحانی، دکتر ظریف و تیم ایشان مذاکرات سخت و پیچیده ای را پشت سر گذاشتیم.

مگر می شود جلوی آزادی اندیشه را گرفت؟

وی با اشاره به اینکه در دولت قبل برای بعضی ها ممنوعیت هایی ایجاد شد، اظهار داشت: خیال نکنیم با حذف و حصر بتوانیم نتیجه بگیریم، راه انقلاب در حرف زدن است. مگر می شود جلوی آزادی اندیشه را گرفت، کسی که منطق دارد از حرف زدن نمی ترسد و ما هر جا حرف نزدیم ضرر کردیم.

افتخار می کنیم که در دولت روحانی سر سوزنی تخلف نشد و این افتخار باید تکرار شود

رجایی با اشاره به تغییرات مثبت چهار سال اخیر در کشور گفت: ما الان به پشتوانه برجام می توانیم دانش هسته ای خود را در دنیا عرضه کنیم، رشد و توسعه نفت و آبادانی کشور و همچنین خودکفایی در زمینه های مختلف از دیگر تغییرات رو به جلو می باشد. بنای فریب و محدود کردن مردم نیست، الان می توان تضمین کرد که احتمال دستکاری در هیچ کدام از صندوق های رای مردم نیست. ما افتخار می کنیم که در دولت روحانی سر سوزنی تخلف نشد و این افتخار باید تکرار شود.

مطالبات مردم باید شنیده شود

مشاور مرحوم آیت الله رفسنجانی افزود: ما نباید اجازه بدهیم ورق برگردد، " این ملت بیدار شده و از این جهت می توانم راحت بمیرم" وقتی آیت الله هاشمی این را گفت من کنار ایشان نشسته بودم، البته مطالبات مردم باید شنیده شود، امیدوارم در دوره دوم تیم رسانه ای دولت قوی تر و منسجم تر عمل کند و نقاط قوت گفته شود.

غلامعلی رجایی اظهار داشت: مردم غیور اینجا، در استان بوشهر و شهرستان دشتستان باز هم حماسه خواهند آفرید. در عین حال شما هر کدام برای دکتر روحانی یک ستاد باشید، اگر می خواهید راه آیت الله هاشمی را ادامه بدهید هر کدام دست چند نفر را بگیرید و به سمت این انتخاب هدایت کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها