بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
درخواست عارف از مردم:
محمدرضا عارف در پیامی خطاب به مردم ضمن قدردانی از آنها، تاکید کرد که بخاطر ایستادن در پای صندوق‌های رای خسته نشوند، چراکه هستند کسانی که در انتطار خستگی آنها هستند.
تدبیر24»متن پیام رییس فراکسیون امید مجلس به شرح زیر است:

«همانگونه که پیش بینی می شد ملت بزرگوار ایران در آستانه خلق حماسه دیگری هستند. گزارش‌هایی که از اقصی نقاط کشور واصل می شود نشان از شور و نشاط مردم عزیزمان برای رای دادن است. اگرچه صف های طولانی مدت شاید باعث خستگی شود اما انتظار این است بخاطر آنکه سرنوشت کشورمان در گرو رای تک تک ایرانیان فهیم و تحول خواه است ایستادن در صف های رای دادن باعث انصراف از این کار مهم و سرنوشت ساز نشود چرا که هستند کسانی که در انتظار خستگی مان می باشند پس برای آنکه نشان دهیم سرنوشت کشور عزیزمان برایمان اهمیت دارد از حضور در پای صندوق های رای منصرف نشویم تا فردایی بهتر را برای ایران رقم بزنیم.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها