بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف مصالح ساختمانی غیر استاندارد در این استان خبر داد.
تدبیر24»مسلم بیات با اشاره به توقف تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد در استان تهران، اظهار کرد: در جریان بازرسی کارشناسان استاندارد از واحدهای تولید و عرضه مصالح ساختمانی در اردیبهشت ماه سال جاری، تیرچه با پاشنه بتنی و فوندوله با نام تجارتی طهران در واحد تولیدی واقع در دو منطقه خادم‌آباد بلوک و تیرچه سقفی با نام‌های تجاری پارسافوم و ماهان‌فوم در دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی نصیرآباد به علت نداشتن مجوز استاندارد، توقیف و متخلفان به دادگاه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در جریان بازرسی‌های سال گذشته بازرسان استاندارد در مجموع 10 واحد تولیدی بتن غیر استاندارد پلمپ شد، اعلام کرد: همچنین یک میلیون عدد آجر ماشینی، 64 هزار عدد بلوک سقفی، شش هزار عدد آجرنما، 300 متر مربع موزائیک و 37 هزار متر تیرچه با پاشنه بتنی و فوندوله به علت نداشتن مجوز استاندارد توقیف شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها