بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
سفیر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت توسعه روابط سیاسی میان ایران و کویت، گفت و گو و مذاکره را بهترین راهکار برای تقویت ثبات و صلح منطقه ای عنوان کرد.
تدبیر24»«علیرضا عنایتی» سفیر کشورمان در کویت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد : فراهم کردن فضای گفت و گو و تعامل میان ایران و شورای همکاری خلیج فارس تاثیرات مثبتی داشته و ملت ایران همواره دست دوستی را به سمت برادران و همسایگان خود دراز کرده است .
وی توضیح داد: اکنون فضای حکمفرما بر منطقه به گونه ای است که باید با گفت وگو شرایط برای تقویت ثبات فراهم شود و سیاست ثابت دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکترحسن روحانی همین رویکرد گفت و گو بوده است .
عنایتی گفت: انتخاب دوباره دکتر روحانی برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس جمهوری ایران نیز سبب ادامه رویکرد فعلی تهران خواهد شد. چرا که امروزه شرایط منطقه نیازمند دوری کردن از هرگونه تنش است .
سفیر کشورمان در کویت گفت: طرح های ارائه شده از سوی شیخ صباح الاحمد امیر کویت برای فراهم کردن زمینه گفت و گوهای مشترک ایران و شورای همکاری خلیج فارس امری حائز اهمیت است و تهران نیز به نوبه خود به موفقیت این طرح امیدوار است.
عنایتی ادامه داد: ملت ایران با حضور موفق و پرشور در پای صندوق های رای مسیر خود را انتخاب کرده و با دوستی و مودت به دنبال همکاری های متقابل است .
وی یادآورشد که فعالیت های دمکراتیک سیاسی در جمهوری اسلامی ایران طی 4 دهه اخیر به صورت مستمر ادامه یافته است و نتایج موفقیت آمیزی را به همراه داشت .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها