بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
منابع خبری گزارش دادند بارون پسر 11 ساله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با دیدن تصویر ماسک خون آلود سر بریده پدرش در تلویزیون شوکه شده و گمان کرده است تصویر واقعی بوده است.
تدبیر24»کتی گریفن کمدین آمریکایی با انتشار ویدئویی از یک ماسک شبیه سر بریده و خونین دونالد ترامپ باعث ایجاد جنجال گسترده ای شد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا در این باره گفته است: به نظر من به عنوان یک مادر، همسر و یک انسان، تصویر مذکور کاملا آزار دهنده بود.

خبرگزاری رویترز نیز در این باره نوشت: دونالد ترامپ با انتقاد از کمدین زن آمریکایی در صفحه شخصی اش در تویتر نوشت: کتی گریفن باید از خودش خجالت بکشد. بچه هایم به ویژه پسر 11 ساله ام بارون با این کار وی عذاب کشیدند. واقعا مزخرف است!

گریفن از انتشار این ویدئو بر روی صفحه شخصی اش در پایگاه توئیتر که باعث انتقاد جمهوری خواهان و دمکرات ها شده است، عذرخواهی کرد.

پایگاه «تی ام زد» که اخبار افراد مشهور را پیگیری می کند دیروز ویدئویی از پشت پرده تهیه این ویدئو و گریفن را منتشر کرد که خودش را برای ضبط ویدئوی جنجالی با عروسک سر بریده ترامپ آماده می کند. گریفن در این ویدئو می گوید: باید امروز به مکزیک برویم زیرا زندانی خواهیم شد.



واکنش پسر ترامپ با دیدن سر بریده پدرش
برچسب ها: ترامپ ، سر بریده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها