بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کواکبیان در مراسم افطاری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی:
مراسم افطار با میزبانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی روز جمعه دوازدهم خرداد ماه در تالار معلم اداره آموزش و پرورش منطقه 6 تهران برگزار شد .
تدبیر24»مراسم افطار با میزبانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی روز جمعه دوازدهم خرداد ماه در تالار معلم اداره آموزش و پرورش منطقه 6 تهران برگزار شد .
در این نشست که جمعی از فرهنگیان ، اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی و نیز تعدادی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش شرکت داشتند مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت .
وی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) و نیز تبریک به مناسبت پیروزی حسن روحانی در حماسه 29 اردیبهشت گفت که این روز ، روز تثبیت جمهوریت نظام بود .
کواکبیان ضمن اشاره به بداخلاقی های فراوان صورت گرفته در این دوره از انتخابات به ماجرای فیش های نجومی اشاره کرد و با تاکید بر ضعف دستگاه های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات در این مورد عنوان کرد که کل سه دستگاه به 30 میلیارد تومان نمی رسید اما صدا و سیما در این موضوع کلی جار و جنجال کرد اما در ماجرای املاک نجومی تهران که فقط یک مورد آن 45 میلیارد تومان بود سکوت کرد .
کواکبیان از رئییس جمهور منتخب ملت خواست که مطالبات به حق مردم را فراموش نکند .
این نماینده مجلس از روحانی ضمن اشاره به مطالبات فرهنگیان و معلمان و ضرورت توجه ویژه به آن عنوان کرد که اگر معلمان پشت سر روحانی نبودند روحانی رای نمی آورد. این سخن کواکبیان با تشویق بی وقفه حاضران رو به رو گردید .
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که در مراجعه به بیش از 42 شهر فرهنگیان و معلمان از وضعیت موجود به شدت گلایه داشتند اما گفتند که رایشان روحانی است .
وی با بر شماری نواقص قانون انتخابات ریاست جمهوری خواهان عزم ویژه دولت در اصلاح این قانون شد . کواکبیان در پایان گفت که دوران رقابت گذشته است و باید همکاری ها ، رفاقت ها و همدلی ها آغاز گردد . وی به نقش حقوق شهروندی در تنظیم روابط اشاره و خواهان اجرای همه جانبه آن گردید .
پس از سخنرانی کواکبیان خانم حاتمیان به عنوان نماینده مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ضمن تشکر از حضور فرهنگیان و معلمان مطالبی را در مورد طلاق عاطفی در خانواده ها و نیز تکنیک های اصلاح این وضعیت بیان نمود .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها