بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون 60 نفر مسافر از مرگ حتمی در دریا نجات یافتند.
تدبیر24»سعید خادمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساحل آزاد و قابل دسترس برای عموم مسافران مسئولیتی را بر دوش ناجیان غریق در شهرهای محمودآباد و سرخرود گذاشته است و با توجه به حساسیت حفظ جان مسافران امسال این هیئت 145 نفر ناجی در 33 کیلومتر ساحل شهرستان استقرار داده اند.

وی با اشاره به حضور گسترده مسافران در ایام تعطیلات، گفت: با تلاش ناجیان غریق 60 نفر از مسافران که در شهرهای محمودآباد و سرخرود که گرفتار دریا شده بودند از مرگ حتمی نجات یافتند.

رئیس هیئت نجات غریق محمودآباد گفت: امسال اکیپ های عملیاتی شامل نماینده هلال احمر و نیروی انتظامی و ورزش و جوانان و هیات نجات غریق همراه با خودرو و امکانات و تجهیزات عملیاتی در 7 نقطه ساحل استقرار یافته اند تا بتوانند در زمان حادثه در سریعترین زمان ممکن امداد رسانی کنند.

سعید خادمی افزود: امسال بر اساس رایزنی های به عمل آمده مقرر شده است تمامی واحدهای اقامتی نسبت به جذب یک نفر ناجی به منظور حفظ جان مسافران واحدهای خود اقدام کنند.

برچسب ها: مسافر ، نجات جان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها