بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در پی اولتیماتوم IOC تکشیل جلسه داد و اعلام کرد اقدامات فوری را برای مبارزه با دوپینگ اتخاذ خواهد کرد.
IOC (کمیته‌ بین‌المللی المپیک) تا ماه دسامبر به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مهلت داد تا به مشکلات مربوط به دوپینگ رسیدگی کند. در غیر این صورت احتمال حذف وزنه برداری از المپیک ۲۰۲۴ وجود دارد.
با توجه به تصمیم کمیته بین المللی المپیک، هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری جلسه ای را در توکیو و در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان برگزار کرد و در مورد این تصمیم IOC بحث کرد.
در این جلسه بیان شد: جنبش المپیک  و وزنه برداری از نتایج آزمایش مجدد تست دوپینگ در دو المپیک 2008 و 2012 بسیار شوکه شدند. هیات اجرایی فدراسیون جهانی برای مبارزه  علیه دوپینگ عزم خود را جزم کرده  و تصمیمات فوری را اتخاذ خواهد کرد.
 فدراسیون جهانی وزنه برداری با کمیته بین المللی المپیک، کمیته المپیک کشورها و فدراسیون های عضو همکاری خود را تقویت می کند تا مبارزه مشترکی را انجام دهند و از بروز اتفاقاتی که در المپیک لندن و پکن رخ داد، جلوگیری کنند. همه ما یکی هستیم و اتحاد پشت وزنه برداری قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها