بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
داشتن شکم تخت و صاف یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین اهداف در برنامه تناسب اندام است. اگر شما ورزش می‌کنید، ولی باز هم شکم تخت و صافی ندارید باید مواد غذایی زیر را از برنامه غذایی روزانه‌تان حذف کنید.
تدبیر24»هر کسی آرزو دارد تا شکمی صاف داشته باشد و برای رسیدن به این منظور باید اول در مورد رژیم‌های غذایی خود احتیاط‌هایی را داشته باشیم. یکی از چیزهایی که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم داشتن یک شکم تخت است اما حتما می‌دانید که رسیدن به این هدف کار چندان آسانی نیست.

مواقعی پیش می‌آید که ورزش فراوانی می‌کنید، رژیم‌های غذایی نسبتا دشواری را به کار می‌گیرید، اما هر زمان که در آینه نگاه می‌کنید، رضایت چندانی از وضعیت نیمرخ شکم خود در آینه ندارید. چرا که هنوز هم آن چربی‌های شکمی در جای خود باقی مانده‌اند.

از جمله موادی که برای داشتن شکمی صاف باید از مصرف آن خودداری کرد می‌توان به مواد زیر اشاره کرد.

شیرینی جات

اگر به دنبال شکمی صاف هستید این مواد را نخورید

آب نبات و شیرین جات به دلیل مقادیر بالای کالری میزان چربی سوزی را در بدن کاهش می‌دهد و در نهایت باعث چاقی زودهنگام می‌شود.

گوشت قرمز

اگر به دنبال شکمی صاف هستید این مواد را نخورید

نیت کاملاً خوبی است که سعی کنید جذب پروتئین به بدن‌تان را بالا ببرید و رژیم غذایی‌تان را کم کربوهیدرات نگه دارید، اما اگر پروتئین‌تان را از منابع اشتباه بگیرید، می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد و باعث چربی گرفتن شکم‌تان شود. سعی کنید خود را به پروتئین‌های حیوانی مانند ماهی، مرغ و بوقلمون محدود کنید و از برش‌های چربی گوشت قرمز دوری کنید.

کربوهیدرات‌های تصفیه شده‌

اگر به دنبال شکمی صاف هستید این مواد را نخورید

لازم نیست حتماً برای سالم بودن کربوهیدرات کم بخورید، بلکه باید کربوهیدرات‌های درست را انتخاب کنید. نشان داده شده کربوهیدرات‌های تصفیه شده‌ای که فیبر و ارزش غذایی پایینی دارند، چربی شکم را بیشتر می‌کنند، این در حالی است که حبوبات کامل پرفیبر، چربی شکم را در واقع کم می‌کنند.

با تمام فَست فود‌ها خداحافظی کنید

اگر به دنبال شکمی صاف هستید این مواد را نخورید

بر هیچ کس پنهان نیست که تمامی فست فود‌ها با دارا بودن کالری فراوان، می‌توانند از بسیاری از جهات برای بدن مضر باشد. البته این دلیل برای بسیاری از افراد و به تنهایی نمی‌تواند توجیه کافی‌ای برای کنار گذاشتن آن باشد. اما شاید اگر بدانید که کنار گذاشتن آن می‌تواند در از بین بردن نفخ بد شکمی تاثیر داشته باشد، مصصم‌تر شوید.

به خوردن سیب زمینی ((نه)) بگویید
حتی اگر از طرفداران این ماده خوراکی هستید بهتر است هرچه زودتر خوردن آن را کنار بگذارید. سیب زمینی سرخ کرده درست همانند سرخ کردنی‌های دیگر مانند یک اسنفج، چربی‌های اشباع شده را جذب می‌کند.

اگر به دنبال شکمی صاف هستید این مواد را نخورید

 چه باورتان بشود و چه نشود، چربی‌های اشباع شده بر روی عملکرد مغز تاثیر می‌گذارند بنابراین باعث افزایش قابل توجهی وزن اضافه در بدن خواهند شد. ممکن است گاهی و بدون آنکه متوجه باشید، ۳۰ تکه از آن را بخورید.

بستنی خوردن ممنوع

اگر به دنبال شکمی صاف هستید این مواد را نخورید

مواد خوراکی که از شکر فراوانی تشکیل شده اند، باعث افزایش قابل توجهی چربی شکمی می‌شوند. این نوع چربی، مخاطره آمیزترین نوع چربی برای بدن به شمار می‌رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها