بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شخصیتی که روحیه کار اداری و بخشنامه‌ای داشته باشد برای شهر تهران مناسب نیست» گفت: محسن هاشمی و حسین مرعشی گزینه‌های مناسبی برای تصدی مسئولیت در شهرداری تهران هستند.
تدبیر24» جلال میرزایی با تاکید بر اینکه «شهردار آینده تهران باید قدرت تصمیم‌گیری و تعامل با نهادها و سازمان ها را داشته باشد» گفت: با توجه به شرایط و مشکلاتی که شهر تهران دارد باید انتخاب شهردار با در نظر گرفتن این شرایط انجام شود.

وی افزود: شهرداری تهران وضعیت خوبی ندارد و شخصیتی که روحیه کار اداری و بخشنامه ای داشته باشد برای شهر تهران مناسب نیست، باید فردی انتخاب شود که نگاه عمیق داشته و تعامل خوبی با نهادها و سازمان ها داشته باشد.

این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «گزینه هایی مانند "محسن هاشمی" و "حسین مرعشی" می توانند مناسب برای این مسئولیت باشند» گفت: آقای مرعشی با توجه به سابقه ای که در استانداری کرمان دارد و اقداماتی که انجام داده قدرت خوبی در ساماندهی فعالیت نهادی مانند شهرداری دارد.

وی اظهار کرد: به نظرم آقای مرعشی می تواند از عهده اداره شهر تهران بر بیاید، توانایی و قدرت تصمیم گیری دارد تا بتواند مشکلات را با کمک سایر نهادها حل کند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که اعضای شورای شهر تهران اصلاح طلب هستند و فردی از این جریان انتخاب می شود، اما صرف انتخاب یک نیروی سیاسی برای اداره شهر تهران کافی نیست کسی که عهده دار مسئولیت می شود باید از توانمندی و کارآمدی برای اداره شهر هم برخوردار باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها