بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
فیلم سینمایی "کتاب هنری" به کارگردانی "کالین ترورو" از امروز اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی شروع خواهد کرد.
تدبیر24»فیلم سینمایی "کتاب هنری" به کارگردانی "کالین ترورو" از امروز اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی شروع خواهد کرد.
 
کتاب هنری 
 
یک مادر متوجه یک نقشه برنامه ریزی شده در کتاب فرزندش می شود که به منظور نجات یک دختر از چنگال ناپدری اش پایه ریزی شده است.
 
هنری با دختربچه همسایه کریستینا (دختر رئیس پلیس) دوست است و برای محافظت کریستینا از دست آسیب‌های پدرش، هنری برای نجات او نقشه‌ای به سرش می‌رسد که در کتابی می‌نویسد. در این میان مادر هنری این کتاب را پیدا کرده و تصمیم می‌گیرد که همراه با پیتر، نقشهٔ هنری را عملی کنند.
 
کتاب هنری 
 
نائومی واتس، جیکوب ترمبلی، جیدن لیبرهر، دین نوریس، سارا سیلورمن و مدی زیگلر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم کتاب هنری به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
 کتاب هنری
 
کتاب هِنری فیلمی درام به نویسندگی گِرگ هِرویتز بوده که توسط کمپانی فاکس و با هزینه‌ای معادل 10 میلیون دلار ساخته شده است.
 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها