بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
خانواده‌هایی که خانه خود را در آتش‌سوزی برج گرنفل لندن از دست داده‌اند قرار است به صورت دائم در یک مجموعه آپارتمانی لوکس اسکان داده شوند.
 تدبیر24»به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار؛ ساکنان برج گرنفل لندن که چندی پیش بر اثر آتش سوزی خانه‌های خود را از دست داده اند به اقامتگاه بسیار لوکس و مجللی در منطقه اعیان نشین لندن منتقل می‌شوند. این اقامت لوکس جایی نیست جز مجموعه آپارتمانی ۶۸ طبقه «کنزینگتون» که در ۲ کیلومتری جنوب برج گرنفل واقع شده است. مجموعه آپارتمانی «کنزینگتون» در منطقه سلطنتی و در حال توسعه کنزینگتون و چلسی (منطقه‌ای در لندن مشابه شهر کَن در فرانسه) قرار دارد و قیمت پایه هر واحد آن از یک میلیون ۶۰۰ هزار پوند آغاز می‌شود.


انتظار می‌رود در ماه‌های ژوئیه و اوت ساکنان برج گرنفل به صورت دائم در این مجموعه آپارتمانی اسکان داده شوند. شرکت «سیتی آو لاندن» به نیابت از دولت بخشی از سهام این مجتمع آپارتمانی را خریداری کرده و برخی از واحد‌های تکمیل نشده آن را برای حادثه دیدگان برج گرنفل پیش خرید کرده است. «سر ادوارد لیستر»، مسئول این پروژه گفت: ما تمامی تلاش خود را جهت برقراری زندگی راحت برای حادثه دیدگان آتش سوزی به کار می‌بندیم. به خانواده‌های برج گرنفل اطمینان می‌دهم که خانه‌های جدیدشان کاملا امن خواهد بود.

مجتمع آپارتمانی دو میلیارد پوندی کنزینگتون در حالی به خانواده‌های برج گرنفل اختصاص داده می‌شود که هفته گذشته جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر احداث خانه‌های لوکس در جنوب منطقه کنزینگتون و مجاورت با بخش‌های فقیرنشین در شمال آن را به باد انتقاد گرفت. در حال حاضر، ۲۵۰ نفر از ساکنان برج گرنفل که خانه‌های خود را از دست داده اند در هتل‌های اطراف منطقه زندگی می‌کنند.


 

اسکان خانواده‌های داغ‌دیده گرنفل در برج ۲ میلیارد پوندی+تصاویر

اسکان خانواده‌های داغ‌دیده گرنفل در برج ۲ میلیارد پوندی+تصاویر

اسکان خانواده‌های داغ‌دیده گرنفل در برج ۲ میلیارد پوندی+تصاویر

اسکان خانواده‌های داغ‌دیده گرنفل در برج ۲ میلیارد پوندی+تصاویر

اسکان خانواده‌های داغ‌دیده گرنفل در برج ۲ میلیارد پوندی+تصاویر


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها