بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خواست در مراسم روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف، نفرت و انزجار خود را از جنایات صهیونیسم اعلام کنند.
تدبیر24»متن بیانیه سازمان تعزیرات حکومتی به شرح ذیل است:

«مسلمانان‌ جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، این یادگار گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز وحدت مسلمین جهان است.

با پشت سر نهادن حملات ددمنشانه کوردلان داعشی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسخ قاطع و دندان شکن سپاهیان همیشه سرافراز به این جنایت، برای سر دادن فریاد آزادی خواهی و حق طلبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1438 هجری شمسی، گرد هم خواهیم آمد تا صدای تمامی مظلومان و مستضعفین جهان به ویژه مردم شریف قدس باشیم.

ما کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را مانند گذشته محکوم کرده و یک بار دیگر با آرزوی ظهور حضرت ولی عصر (عج) و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران، همپای تمامی مسلمانان جهان و در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین و برائت از رژیم غاصب و ضدبشری صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی سرخواهیم داد.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها