بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم ما تقویت کنترل و انسداد مرزها است، اعلام کرد: هر زمان گروهک‌های تروریستی برنامه‌ریزی کنند حتما با اقدامات به موقع و پاسخ کوبنده نیروهای ما مواجه خواهند شد.
تدبیر24»سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نوار مرزی شمال استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در بازدید از پاسگاه های نوار مرزی از نزدیک وضعیت یگان ها را بررسی کردیم. همکاران ما با روحیه خوب آمادگی کامل برای انجام ماموریت های محوله را دارند و این آمادگی در سراسر استان مشهود است.

وی گفت: یکی از برنامه های مهم ما، تقویت کنترل و انسداد مرزها از طریق واگذاری تجهیزات مدرن و پیشرفته به مرزبانان است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با تعامل و هماهنگی مطلوب سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی، وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و به تازگی طی چند عملیات بزرگ، افراد تروریست معدوم شدند. با دلاورمردی‌ها، این آرامش و نظم باقی می‌ماند و ارتقاء می‌یابد.

اشتری با بیان اینکه همکاران ما در مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان با آمادگی کامل به اجرای ماموریت‌ها می‌پردازند، گفت: مردم استان در کنار همکاران ما زندگی توأم با آرامش را دارند در حقیقت مرزبانان اصلی، خود مردم هستند و همکاری خوبی نیز با نیروهای پلیس دارند و این همکاری باعث ارتقای امنیت استان شده است.

وی با بیان اینکه، آمادگی بسیار بالایی در نیروهای مستقر در استان وجود دارد، افزود: هر زمان گروهک‌های تروریستی برنامه‌ریزی کنند، حتما با اقدامات به موقع و پاسخ کوبنده نیروهای ما مواجه خواهند شد.

اشتری با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری، یکی از ماموریت های ناجا را مقابله با ورود مواد مخدر به کشور عنوان کرد و گفت: در سال 95 نسبت به سال گذشته، کشفیات موادمخدر بیش از 30 درصد افزایش داشته که بیشتر این کشفیات از شرق کشور بدست آمده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها