بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
پيروزى بزرگ ملت و دكتر روحانى را كم ارزش نشان ندهيد. با كم ارزش نشان دادن پيروزي رئيس‌جمهور به اين موفقيت بزرگ ملي لطمه وارد نكرده و كام ملت را تلخ نكنيد.
تدبیر24»اگر وعده‌هاي دكتر روحاني جامعه عمل نپوشاند و توفيقات وي كمرنگ باشد، بي شك شكاف دولت و مردم عميق و به‌سرمايه ارزشمند اجتماعي آسيب وارد خواهد آمد. به‌جاي انتقام از ملت و بي‌مهري به منتخب مردم، عقل جمعي را درست بدانيد، انتخاب مردم را به رسميت بشناسيد و با تن دادن به مردمسالاري و نوسازي اجتماعي به آغوش ملت رشيد ايران اسلامي برگرديد و با همراهي دولت، اجازه بدهيد كليد دكتر روحاني بچرخد. ملت از طريق صندوق‌هاي راي با صداي رسا شعار دادند: تندروی مذموم و اختلاف، تخريب، خشونت، خودسري و افراطي‌گري سم مهلك پيشرفت كشور است. راي سخن و شعار خاموش ملت است. اميدواری وجود دارند همه كساني كه دغدغه اعتلاي دين، نظام و كشور را دارد، پاسدار حقوق مشروع ملت باشند و با برخورد جدي با رفتارهاي غير قانوني گروه‌هاي خودسر، اجازه ندهند افراطيوني كه در پشت صحنه مي‌كوشند منويات خطرناك خود را با سوء استفاده از بيم دهي و انذارهاي فرهنگي رهبري دلسوز در طرح موضوع آتش به اختيار فرهنگي، به مرحله اجرا درآورند، بيش از اين به كشور ونظام لطمه وارد كنند. بي‌ترديد دفاع از حقوق مشروع ملت و پايداري در برابر قانون شكني‌ها، احقاق حق ملت و رشد پرشتاب كشور را به ارمغان مي آورد. چندي است كه از سوي برخي عناصر و محافل، كه كارنامه مواضع و عملكرد آنان از سوي اكثريت قاطع مردم ايران مردود اعلام گرديده و با رويگرداني مكرر جامعه مواجه شده اند، جرياني پنهان و آشكار سازمان يافته، ناعادلانه و عوامفريبانه عليه رئيس‌جمهور و حاميان واقعي وي شكل گرفته است. آخرين نمونه اين جريان مشكوك، واكنش بي‌ادبانه، افتراگونه و خصمانه برخي افراد كه هنري جز مساله آفريني براي نظام و غوغاسالاري در كشور نداشته‌اند نسبت به موضع‌گيري هوشمندانه رئيس‌جمهور در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها براي افزايش نشاط و سرمايه اجتماعي بود. مردم شريف ايران رمز برخي رفتارها و مواضع غيراصولي را مي‌دانند. خوشبختانه نادرستي اين حركات بارها مورد تاييد امام، رهبري و افكار عمومي قرار گرفته است. غوغاسالاري‌ها و جوسازي‌هاي اخير، ذره‌اي تأثير در اراده ملت و رئيس‌جمهور مملكت، براي ادامه روند اصلاحات اعتدالي امورات كشور نخواهد داشت و رئيس‌جمهور، در عموم عرصه‌ها، گامي به جلو خواهند برداشت. دلواپسان قصد دارند با ناتوان كردن رئيس‌جمهور و برخوردهاي قضائي با حاميان راستين رئيس‌جمهور، ايراد اتهامات گوناگون و شايعه‌پراكني عليه رئيس‌جمهور، دولتيان و حاميان وي، به تدريج اين باور را در مردم تقويت و باور نمايند كه راي و نظر آنان نافذ نيست و صداي آنان شنيده نمي‌شود، اين درحالي است كه اعتبار و چهره مثبت و موجه ايران، با اين انتخابات و نتيجه آن، درخشان‌تر شده است.


کمال الدین پیرموذن، نماینده سابق مجلس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها