بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
‌استاندار فارس رفتارهای هنجارشکنانه را از سوی هر فرد و گروهی، طاعون امنیت و آرامش کشور دانست.
تدبیر24»سید محمدعلی افشانی در جمع معاونان و مدیران استانداری فارس با اشاره به اقدام تاسف بار عده‌ای اندک در راهپیمایی روز جهانی قدس در توهین به رئیس جمهوری کشورمان گفت: تاسف بار تر اینکه این اتفاق تلخ در روزی که امام راحل با هدف اتحاد مسلمانان برای مبارزه با سلطه کسانی که به ناحق حقوق دیگران را ضایع کرده و مردم بی دفاع فلسطین را از سرزمینشان بیرون رانده و به قتل رسانده اند نامگذاری کرده اند روی می دهد.

افشانی افزود: امسال نیز مردم مسلمان و روزه دار ایران اسلامی همانند سال های گذشته، پس از یک ماه خودسازی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان متحدتر و یکپارچه تر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند اما عده ای هنجار شکن به رئیس جمهوری منتخب مردم که از چهره های انقلابی و از کسانی است که در کشور در زمان انقلاب و در دوره تثبیت انقلاب زحمات بسیاری کشیدند توهین کردند .

وی ادامه داد: رفتاری که در این روز از این افراد سر زد بسیار زیان بار است چرا که اولین نیاز جامعه ما برای حرکت در مسیر توسعه، تولید و اشتغال خصوصا در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهادند، امنیت و آرامش است .

استاندار فارس تصریح کرد: این رفتارها طاعون امنیت، آرامش و توسعه و طاعون اجتماعی است و امیدواریم سیستم قضایی به فوریت و قبل از گسترش این طاعون ویران گر با مسببان و عاملان این اتفاق ناخوشایند که دل مردم و دوستداران واقعی نظام را به درد آورد برخورد کند که دیگر شاهد تکرار آن در جامعه نباشیم .

افشانی افزود: امروز سیستم قضایی ما خصوصا با توجه به اینکه در هفته قوه قضائیه نیز قرار داریم، ضرورت دارد با این هنجار شکنان برخورد کند که هرج و مرج جایگزین قانون نشود .

او گفت: برخورد دستگاه قضایی با مسببان و عاملان توهین به رئیس جمهوری خصوصا در شرایط کنونی منطقه که نیاز به اتحاد، همدلی و همبستگی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود سبب خواهد شد که چنین اتفاقات تلخی دیگر در جامعه تکرار نشوند و عاملان آن متوجه شوند که در جامعه قانون حاکم است .

استاندار فارس افزود: امروز جامعه ما نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و شرایط باید به گونه ای باشد که عده ای به خود اجازه ندهند که به میل خود به جامعه آسیب برسانند .

افشانی تصریح کرد: چنین رفتارهایی به زیان مردم و نظام است و تنها کسانی که منتظر هستند اتحاد و یکپارچگی جامعه ما آسیب ببیند از این اتفاقات سود خواهند برد .

استاندار فارس افزود: امیدواریم دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم تا در سایه اتحاد، نشاط  و همدلی بیشتر و گسترش امید در جامعه توسعه و پیشرفت حاصل شود .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها