بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
جنجال توئیت دونالد ترامپ علیه سی‌ان‌ان؛
تنش‌ها میان رسانه‌ها و رئیس‌جمهور آمریکا بعد از آنکه ترامپ ویدئویی در توئیترش از جدال خود با فردی با لوگوی سی‌ان‌ان روی سرش منتشر کرد، افزایش یافته و گروه‌های رسانه‌ای و سیاستمداران آمریکا این توئیت را محکوم و کاربران شبکه‌های اجتماعی وی را به ترویج خشوت متهم کردند.
 تدبیر24»به نوشته روزنامه ایندیپندنت، شبکه سی‌ان‌ان ترامپ را متهم کرد به اینکه "رفتار بچه‌گانه دون شأن رئیس‌جمهور" انجام داده است.

ترامپ در این ویدئو که متعلق به گذشته و در حاشیه یک مسابقه کشتی کج است خودش را در حالی نشان می‌دهد که فردی با لوگوی سی‌ان‌ان به جای سرش را محکم به زمین می‌زند.

سی‌ان‌ان روز یکشنبه گزارش داد: دونالد ترامپ به جای آنکه خودش را برای سفر خارجی خود و اولین ملاقاتش با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و همچنین تعامل با کره شمالی و کار بر روی لایحه بهداشت و درمان آماده کند، دست به رفتارهای بچه‌گانه دون شأن ریاست جمهوری می‌زند.

دین باکت، دبیر اجرایی نیویورک تایمز هم این واکنش ترامپ را "ناشایسته" خواند و آنی لووری، یک روزنامه‌نگار مجله آتلانتیک هم توئیت کرد: من به شکلی کاملا جدی وحشت دارم که یک خبرنگار که شاید یکی از انبوه خبرنگاران سیاسی مورد علاقه و شناخت من باشد در نهایت بمیرد.

بروس براون، دبیر اجرایی کمیته آزادی مطبوعات خبرنگاران در ویدئویی گفت: تهدید خشونت فیزیکی علیه خبرنگاران و توئیت جنجالی ترامپ در سطح دفتر ریاست جمهوری نیست.

بیل کریستول، یک مفسر محافظه‌کار و دبیر نشریه ویکلی استاندارد این اقدامات ترامپ را به رفتاری که باعث سقوط امپراطوری روم شد، مشابه دانست.

وی در توئیتی نوشت: ما با سرعتی بالاتر از روم باستان در حال رفتن به پرتگاه سقوط هستیم و سقوطی که روم طی چند قرن به آن رسید ما در حال رسیدن طی چند ماه هستیم. هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها پست‌های اخیر ترامپ را مبتذل و تبعیض‌آمیز توصیف کردند.

مقام‌های جمهوری‌خواهان گفتند: توئیتر ترامپ باعث پرت شدن حواس از اموری نظیر لایحه بهداشت و درمان می‌شود.

سناتور بیل کاسیدی در شبکه ان‌بی‌سی گفت: ما در واشنگتن و به عنوان مقام‌های کشور نمی‌توانیم در توئیت‌ها تمرکز کنیم. من از این حجم زیاد تمرکز بر توئیت‌ها بسیار ناراحت می‌شوم.

جان کاسیچ، فرماندار اوهایو گفت: امیدوار است خانواده ترامپ با او حرف زده و به او بگوید دیگر بس است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها