بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
روزنامه اعتماد در گزارشی به معرفی پنج نامزدی که شانس بیشتری برای تصدی شهرداری تهران دارند پرداخته است.

تدبیر24»نام محسن هاشمی در این فهرست 5 نفره وجود ندارد. این در حالیست که از ابتدای گمانه زنی ها تاکنون محسن هاشمی ، نام ثابت تمام فهرست هایی بود که برای شهرداری تهران مطرح می شد.

اعتماد نوشت : با وجود گذشت یک ماه از انتخاب شورای پنجم که یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایش انتخاب شهردار بعدی است بازار گمانه‌زنی‌ها بر سر شهردار آینده تهران همچنان داغ است. به گفته منتخبین شورای شهر پنجم تهران قرار است چهارشنبه این هفته از میان گزینه‌های مطرح برای تصدی این پست رای‌گیری اولیه انجام شود.

درهمین خصوص دیروز الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در توییتی، از ٥ چهره به عنوان مهم‌ترین گزینه‌ها برای تصدی شهرداری تهران نام برد. او حسین مرعشی، حجتی، مهرعلیزاده، افشانی و اردکانیان را به عنوان گزینه‌های اصلی شهرداری تهران معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها