بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
روحانی:
رئیس جمهوری با تبریک پیروزی‌های اخیر دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق در مبارزه با تروریسم و آزادسازی موصل تاکید کرد: باید با تدبیر مسوولان عراقی و تقویت وحدت و یکپارچگی همه اقوام، شادمانی ملت دوست و برادر عراق از آزادی موصل، حفظ و دوچندان شود.
تدبیر24»حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار «سید عمار حکیم» رئیس تحالف ملی عراق اظهارداشت: با پیروزی های موصل و شکست تروریست‌ها امیدواریم امنیت، ثبات و وحدت عراق بیش از پیش تقویت شود که بی تردید این ثبات و امنیت، به نفع روابط دو ملت ایران و عراق است.
رئیس جمهوری با بیان اینکه تقویت و تحکیم روابط تهران – بغداد خواست دو ملت ایران و عراق و در مسیر منافع مشترک است ، گفت: جمهوری اسلامی ایران پیوسته خواهان روابطی مستحکم با همه همسایگان، بویژه عراق می‌باشد.
روحانی در ادامه، ضرورت به حاشیه راندن مباحث اختلاف برانگیز و تقویت پایه های وحدت میان همه اقوام در عراق را مورد تاکید قرار داد و گفت: ‏جمهوری اسلامی ایران از عراق با ثبات یکپارچه و متحد حمایت می کند و هر حرکتی که وحدت و ‏یکپارچگی عراق را تضعیف کند به نفع هیچ کس و مورد قبول نخواهد بود.

**آزاد سازی موصل باعث تقویت وحدت ملی در عراق شده است .
عمار حکیم نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق بویژه در مبارزه با داعش ، گفت: آزاد سازی موصل باعث تقویت وحدت ملی در عراق شده است.
رئیس تحالف ملی عراق به شرایط جدید کشورش پس از آزادی موصل اشاره کرد و اظهارداشت: عراق بعد از آزادسازی موصل با فضای جدید ، انتظارات و چالش های جدیدی مواجه شده که عبور از این چالش ها، برنامه ریزی و طرح ریزی های دقیق و مشارکت همه اقوام و گروههای سیاسی را می طلبد.
حکیم همچنین بر ضرورت گسترش و تقویت بیش از پیش روابط تهران و بغداد تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها