بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
در سال ۱۳۸۸ به موجب «قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش (مصوب ۱۵/۷/۱۳۸۸)»، دولت موظف گردید کلیه معلمین حق‌التدریس را در طی مدت ۵ سال از تصویب این قانون به استخدام آموزش و پرورش درآورد.
تدبیر24»مأموریت به تحصیل تمام وقت جزء سابقه تدریس محاسبه نمی گردد.
 ایام مأموریت به تحصیل نیمه وقت و اشتغال پاره وقت بانوان، به صورت نصف(یک دوم) جزء سابقه تدریس محاسبه می گردد.

 ایام خدمت زیر پرچم، تحصیل در تربیت معلم، دانشسرا و دانشگاه قبل ازاستخدام، مرخصی بدون حقوق ، انفصال موقت، تعلیق، آمادگی به خدمت، فاصله خدمتی (ایام بلاتکلیفی) جزء سابقه تدریس محاسبه نمی گردد.

 ایام خدمت نظام وظیفه در صورتیکه مستخدم طبق احکام رسمی بطور تمام وقت به تدریس اشتغال داشته باشد با تشخیص کمیته طرح  طبقه بندی مشاغل در زمره تجربه آموزشی قابل احتساب است.

سنوات ارفاقی استثنایی جزء سابقه مربوطه محاسبه می گردد.
 مربیان پرورشی، بهداشت و مشاوران مدارس که سابقه تدریس ندارند با ۵۰ سال سن مشمول این قانون می‌شوند.

ساعات کار در هر صورت کمتر از نصف ساعات کار مقرر هفتگی وزارتخانه نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها