بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
یک عضو مجمع روحانیون مبارز، لزوم تغییر در کابینه دولت دوازدهم را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: اعلام نظر درباره کابینه به معنای سهم‌خواهی نیست بلکه به معنای مشاوره دادن در امور کشور است.
تدبیر24»محمدعلی ابطحی در خصوص گمانه‌زنی‌های مطرح شده برای تشکیل کابینه دولت دوازدهم، گفت‌: در وعده‌های انتخاباتی آقای روحانی بحث از تغییر کابینه زیاد مطرح شد و توقع کلی از ایشان تغییر کابینه دولت دوازدهم است.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و گمانه‌زنی‌ها نتیجه مشاوره‌ دادن عمومی به رییس جمهور است، افزود:‌ نهایتاً آقای رییس جمهور خود کابینه را انتخاب می‌کند و وزرا را می‌چیند اما لزوم تغییر در دولت از دیدگاه‌هایی است که رییس جمهور هم در مناظرات انتخاباتی و هم بعد از آن در سخنرانی‌ها ارائه کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: عمده‌ترین توقعی که از رییس جمهور می‌رود  این است که نتیجه تغییرات بهبود وضعیت سیاسی و اقتصادی جامعه باشد و محورهایی که رییس جمهور برای آن رأی آورده مورد توجه قرار گیرد.

ابطحی استفاده از جوانان، زنان و افرادی از مذاهب و ادیانی غیر از اسلام در کابینه را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایجاد یک همدلی در کابینه دولت آینده ضرورت دارد و این موضوع مورد توجه مردم و رهبری است و اگر دولتی تشکیل شود که این همدلی در آن وجود داشته باشد قطعاً مفید خواهد بود.

این عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد:  به نظر من  هر کس دیدگاه‌ها و گزینه‌های پیشنهادی خود را برای کابینه آینده مطرح می‌کند  به معنای سهم‌خواهی نیست بلکه به معنای مشاوره دادن است.

وی تصریح کرد: در عین حال نکته قابل توجه این است که رییس جمهور توجه داشته باشد کسانی که به او رأی دادند چه دیدگاهی دارند و این قطعاً در انتخاب کابینه موثر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها