بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه در نیروی انتظامی، یک نگاه کاملاً اجتماعی وجود دارد، گفت: ناجا، یک پلیس مردم محور است و دغدغه اصلی ما ارتقاء احساس امنیت و آرامش شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه است.
تدبیر24»سردار  منتظرالمهدی در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و هیات همراه با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی، اظهار داشت: تعامل دوسویه میان پلیس و رسانه، ضروریست که این امر در ایجاد احساس امنیت در جامعه و نیز پیشگیری از وقوع جرایم نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی، یک نگاه کاملاً اجتماعی وجود دارد، گفت: ناجا، یک پلیس مردم محور است و دغدغه اصلی ما ارتقاء احساس امنیت و آرامش شهروندان و نیز کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه است.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به همراهی رسانه ها با ناجا در انتشار اخبار و مستندات پلیسی، گفت: انعکاس اقدامات، تلاش و زحمات ماموران پلیس از سوی رسانه ها، تکمیل کننده ماموریت ناجا است.

منتظرالمهدی تاکید کرد: نیروی انتظامی و جهاد دانشگاهی، ظرفیت و پتانسیل های خوبی دارند که با تعامل و همکاری در اجرای طرح های مشترک به ویژه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و آموزش همکانی می توانیم از بسیاری از معضلات پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به حجم گسترده و تنوع ماموریت های ناجا، ضرورت تعامل سازمان ها و مراکز علمی و آمورشی با ناجا در امر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی را خواستار شد و تصریح کرد: در برخی موضوعات و پدیده های اجتماعی و البته امر حجاب و عفاف، جهاد دانشگاهی می تواند از ظرفیت خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی آن سازمان استفاده کرده و تحلیل ها و مطالب خوبی را انتشار دهد.

معاون اجتماعی ناجا به بهره گیری از نتایج نظرسنجی های انجام شده از سوی افکارسنجی جهاد دانشگاهی اشاره و ابراز امیدواری کرد: این جلسات تعاملی، به صورت مستمر و برنامه ریزی شده، ادامه داشته و موضوعات مورد علاقه نیز بیشتر بررسی و پیگیری شود.

در این جلسه که در راستای ارتقاء و گسترش همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف برگزار شد، دکتر پورعلی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات جهاد دانشگاهی به ظرفیت و توانمندی های آن در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: رسانه ها با دارا بودن ظرفیت های بالقوه ، ابزار قدرتمندی برای تعمیق اندیشه های دینی، تبیین فرهنگ، ترویج قانون، هنجارهای زندگی و... به شمار می آیند به گونه ای که با توجه به کارکردهای وسیع آن و نیز گستردگی ارتباطش با افراد جامعه در بسیاری از موارد بر رفتارها و نگرش های آنها تاثیرات عمیقی دارد.

وی با اشاره به توانمندی های معاونت اجتماعی ناجا و میزان اثر گذاری آن در جامعه، با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های جهاد دانشگاهی در حوزه های علمی، آموزشی، فرهنگی، تحقیق و پژوهش، رسانه ای و... در امر کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و نیروی انتظامی خصوصاً معاونت اجتماعی ناجا با بهره گیری از قابلیت های موجود در امر کاهش آسیب های اجتماعی و نیز پیشگیری از بروز آن بسیار موثر است.

وی به قابلیت های جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی برای خبرنگاران خبرگزاری ها اشاره کرد و ادامه داد: در قالب تفاهم نامه می توان بسیاری از موضوعات مورد علاقه میان ناجا و جهاد دانشگاهی به صورت مشترک و تعاملی انجام شود.

پورعلی به ظرفیت موجود در جهاد دانشگاهی و نیز معاونت های اجتماعی و مراکز تحقیقاتی ناجا در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: از طریق تعامل و همکاری های دو جانبه می توان سطح همکاری در این سطوح را افزایش داد.در ادامه این جلسه، سردار " منتظرالمهدی"

براساس گزارش سایت پلیس، در این جلسه که مدیران ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی (ایسپا) نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری میان نیروی انتظامی و جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و رسانه ای از سوی معاون اجتماعی ناجا و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تاکید شد.

برچسب ها: پلیس ، مردم محور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها