بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
مجلس دوما در روسیه قانون ممنوعیت استفاده از وی.پی.ان و پروکسی را تصویب کرد که در صورت نادیده گرفتن، جریمه های نقدی برای متخلفان پیش بینی شده است.
تدبیر24»با وجود انتقادهای مطرح، هدف این قانون تامین امنیت فضای مجازی در روسیه اعلام شده که پس از انجام اصلاحاتی امروز (جمعه) اعلام شد، رای لازم را برای تصویب کسب کرده است.
این مصوبه پس از این مرحله باید از تائید شورای فدراسیون (مجلس سنا) بگذرد و سپس با امضا و ابلاغ رئیس جمهوری روسیه اجرایی می شود.
روزنامه کامرسانت در بخش اخبار آنلاین خود نوشت: مطابق قانون، سازمان نظارت بر ارتباطات جمعی روسیه موظف است پس از آغاز اجرای آن، تدابیر ممنوعیت استفاده از وی.پی.ان و پروکسی توسط موسسات ارائه خدمات اینترنتی را تدوین عملیاتی کند.
این قانون برای پیشگیری از پیامدهای زیانبار استفاده از راههای شکستن سامانه فیلترینگ تصویب شده است.
جریمه نقدی مطابق این قانون برای افراد متخلف پیش بینی شده 5 هزار روبل (80 دلار) برای شهروندان عادی و 50 هزار روبل (800 دلار) برای مقام های دولتی و شخصیت های حقوقی (صاحبان و مدیران شرکت ها) اعلام شده است.
برچسب ها: ممنوعیت ، استفاده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها