بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کوه آتشفشان 'سینابونگ' اندونزی براساس گزارش سازمان مدیریت بحران ملی این کشور جنوب شرق آسیا در دو روز گذشته 9 بار فوران کرد.
تدبیر24»خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) اعلام کرد این کوه آتشفشانی روز شنبه 2 بار و روز جمعه 7 بار فوران کرد و در نخستین فوران خاکستر ناشی از آتشفشان تا ارتفاع سه هزار و 500 متری پرتاپ شد.
سازمان مدیریت بحران ملی اندونزی با توجه به 9 بار فوران کوه آتشفشان 'سینابونگ' در دو روز گذشته و ادامه این روند، وضعیت هشدار صادر کرد.
توصیه شده است مردم و بازدیدکنندگان از شعاع سه کیلومتری بخش جنوب و جنوب شرقی، 6 کیلومتری بخش شرقی و جنوب شرقی و چهار کیلومتری بخش شمال شرقی به این کوه نزدیک نشوند.
کوه آتشفشانی 'سینابونگ' در استان سوماترای شمالی اندونزی فروردین ماه امسال نیز بار دیگر فعال و خاکسترهایی به ارتفاع دو هزار متر به آسمان پرتاب کرد.
کوه آتشفشان سینابونگ دو هزار و 460 متر ارتفاع دارد و در سوماترای اندونزی واقع است.
آتشفشان سینابونگ یکی از فعال ترین آتشفشان های جهان است که پس از یک دوره خاموش 400 ساله در سال 2010 فعالیت مجدد خود را آغاز کرد و در آن سال نیز دو نفر قربانی فعالیت مجدد این آتشفشان شدند.
اندونزی سال 1393 با تصویب قانونی جهت توسعه بخش انرژی در صدد است از انرژی حرارتی آتشفشان های این کشور برق تولید کند.
برچسب ها: آتشفشان ، فعال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها