بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۴۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
امروز که سر بر آستان پیشرفت نهاده ایم و در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال شاهد افتتاح شرکت " یاران نظرلو " بدست دستان پرتلاش اهالی منطقه نظرلو در شهری که آوازه اقتدارش موجب اتحاد و دلگرمی و سربلندی تمامی اهالی کار و تجارت گردیده است می باشیم، یارای حرکت را از یگانه معبودمان طلب کرده و این حرکت عظیم را نتیجه تلاش عاشقانه کلیه همشهریان شهرستان عزیزمان می دانیم.
تدبیر24»امروز که سر بر آستان پیشرفت نهاده ایم و در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال شاهد افتتاح شرکت " یاران نظرلو " بدست دستان پرتلاش اهالی منطقه نظرلو در شهری که آوازه اقتدارش موجب اتحاد و دلگرمی و سربلندی تمامی اهالی کار و تجارت گردیده است می باشیم، یارای حرکت را از یگانه معبودمان طلب کرده و این حرکت عظیم را نتیجه تلاش عاشقانه کلیه همشهریان شهرستان عزیزمان می دانیم.
امروز شاهد به بار نشستن درختی هستیم که در روزگاری نه چندان دور نهال آن با راه اندازی سوپرمارکت های متعدد توسط مردم منطقه نظرلو در سراسر ایران کاشته شده و با حمایتهای بی دریغ ایشان، به بار نشسته است و امید آن داریم تا با راه اندازی طرحهای توسعه آتی شرکت در آینده نزدیک به درختی تنومندتر و پربارتر مبدل گردد .
سرمایه گذاری در شرکت رشد سعودی داشته و افراد متعددی در پی این هستند تا سهم کوچکی از این حرکت بزرگ داشته باشند در این کار که پاسخی بود به رشد قارچ گونه زنجیره های بی کیفیت، در تمامی مراحل کیفیت و پاسخگویی در الویت بوده و سعی بر این است که مردم از ما رضایت داشته باشند که این برای ما کفایت می کند و فعالیت ما فقط  با همکاری با شرکت های برند و با سابقه استوار خواهد بود.
تمام سرمایه ی ما نیروی انسانی و مردم عزیزمان هستند ما خود را مدیون افرادی هستیم که روزانه 15 ساعت ایستاده در سرما و گرما پرتلاش و بدون هیچ چشم داشتی کار می کنند و نه تنها به رفاه خود اهمیت نمی دهند بلکه جهت آسایش بیشتر عموم هر روز بر سختی های کار خود می افزایند و از هیچ خدماتی به مردم عزیز دریغ نمی کنند. براستی آینده همواره از آن دلاور مردانی است که شجاعت از کردارشان معنا می گیرد و تلاش از وجودشان دوام می یابد.
شرکت یاران نطرلو خدمات ویژه ای برای سوپرمارکت داران خواهد داشت که به گوشه ای از آنها در اینجا اشاره ای می کنیم.
1-  تخفیف های ویژه از 10 تا 70 درصد
" یاران نظرلو " با تکیه بر لابی های اعضای خود در شرکت های بزرگ تخفیف هایی ویژه برای سوپرمارکت داران خواهد داشت برای مثال نوشابه کوکاکولا، محصولات مزمز، محصولات شیرین عسل، محصولات مینو،محصولات آیدین، محصولات گرجی، آب واتا - دسانی – دماوند - آکوافینا، محصولات بهنوش - ایستک، پنیر شیرآوران، تن ماهی شیلتون – شیلانه، نستله، عوجان ایرانیان، حلوا شکری عقاب، روزانه، محسن، نان نان آوران، کنسروها، قند - شکر، ماکارونی زر - مک – مانا – تک ماکارون، محصولات گوشتیران - 202 - پمینا، لبنیات پاژن – دامداران – پاکبان - پگاه، محصولات سن ایچ، اروم آدا، گلنوش،سس مهرام – مهنام – بهروز - بیژن، فرخنده و صد ها محصول دیگر
2-  افزایش مشتری با خدمات بانکی نوین
یاران نظرلو با همکاری یکی از بانک های معتبر کشور این خدمات را به همه ی اعضای خود ارائه خواهد داد. الف) بیمه فروشنده های سوپرمارکت ب) باشگاه مشتریان (تخفیف به مشتریان مغازه ها)
ج) راه اندازی پیک سراسری تهران
د) ارائه تخفیف های ویژه به سوپرمارکت داران و خانواده های انها ازجمله بلیط های تخفیف استخرها، تخفیف های ویژه بهترین رستوران ها، کلاس های آموزشی فرزندان، کلاس های آموزشی زنان، فروشگاه های خرید لباس، فروشگاه های خرید لوازم منزل و ........
3-  پخش تخصصی و کاهش قیمت
افزایش سرعت و تخفیف عالی در پخش محصولات تند مصرف؛ پخش کالاهای تند مصرف مثل تخم مرغ، خیارشور، نان و ... به صورت تخصصی به مجموعه های انحصاری که فقط برای " یاران نظرلو " کار می کنند واگذار می شود و همین پخش انحصاری سبب بالا رفتن سرعت و کاهش قیمت بیست درصدی برای سوپرمارکت داران خواهد بود.
4-  سفارش اتوماتیک ارائه نوین ترین دستگاه های هایتک برای افزایش رفاه سوپرمارکت به این صورت که با کمک اینترنت اشیاء اسکنرهایی در یخچال ها، استند ها و قفسه ها قرار می گیرند و با رصد روزانه به فروشنده اطلاع می دهند که این کالاها در سوپرمارکت وجود ندارد و با این کار دیگر زحمت بازرسی فروشنده هم رفع شده  و کار به صورت اتوماتیک انجام می شود.
5-  تبلیغات گسترده تبلیغات گسترده " یاران نظرلو "  برای افزایش آشنایی عموم مردم با فروشگاه های زنجیره ای" یاران نظرلو "  از جمله بیلبورد، رپورتاژ روزنامه ها، رپورتاژ سایت های خبری، بنر سایت های مواد غذایی، پیامک انبوه، بروشور اجناس و تراکت های اجناس روز قرار خواهد گرفت.
6-  تابلوهای هماهنگ و اعتماد سازی مردم از برندها خرید می کنند زیرا به دنبال کالاهایی هستند که قبلا کیفیت شان به آنها اثبات شده باشد هماهنگ کردن تابلوها به صورت رایگان تحت نام یک برند باعث افزایش بهره وری، شناخت سوپرمارکت و افزایش خرید می شود همچنین به سوپرمارکت ها و اعضای باشگاه مشتریان " یاران نظرلو " جهت فروش بیشتر کمک  قابل توجهی می کند.
 از همه مهمتر هیچ گونه مالیات و عوارضی بابت تابلو به هیچ وجه در تمام مدتی که تابلو سوار است از سوپرمارکت دار گرفته نمی شود و قرار دادن تابلو به اختیار سوپرمارکت دار است.
7-  جشن های هفتگی هر هفته در یکی از سوپرمارکت ها به حساب شرکت جشنی برپا می شود و مردم به خرید از آن سوپرمارکت با تبلیغات گسترده ی منطقه ای دعوت می شوند . در این جشن ها محصولات با تخفیف بسیار عالی از سوی شرکت مرکزی ارائه می شود.
8-  یخچال، استند و قفسه رایگان شرکت های تولید کننده و تامین کننده به دلیل اقبال ما نسبت به آنها باید خدماتی ارائه دهند تا اعتماد سوپرمارکت داران" یاران نظرلو " جلب شود برای مثال حق مسلم سوپرمارکت است تا از یخچال، استند، وسایل تزیینی، محصولات تبلیغاتی و وسایل رفاهی شرکت ها استفاده کند و ما ضامن گرفتن این حقوق هستیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی بهتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
1
0
خیلی خوب است ممنون بابت زحمت های شما
سارااز تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
1
0
عالی است ایشالا که موفق باشید مابراتون دعامیکنیم ممنون از کار افرینی شما
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها