بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
جلسه سرنوشت‌ساز مجمع هیات امنا و کمیته انتقال باشگاه نفت که قرار بود درباره بازپس‌گیری تیم فوتبال نفت از خریدار برگزار شود، به فردا موکول شد.
تدبیر24»مجمع هیات امنا و کمیته انتقال باشگاه نفت روز دوشنبه (امروز) قرار بود جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار کند تا درباره سرنوشت تیم فوتبال نفت تهران تصمیم‌گیری کند. اما این جلسه تشکیل نشد و قرار است فردا (سه‌شنبه) جلسه‌ایی فوق العاده برگزار می‌شود.

در این جلسه درباره اهلیت شرکت بهنام پیشرو کیش برای ادامه مالکیت تیم فوتبال نفت تهران تصمیم‌گیری خواهد شد و به احتمال زیاد این باشگاه از بهنام پیشرو پس گرفته خواهد شد به شرکت‌های دیگر که تقاضانامه برای خریداری تیم فوتبال نفت تهران ارائه کرده‌اند، واگذار خواهد شد.

به گفته‌ی یکی از اعضای کمیته انتقال نفت، بهنام پیشرو به تعهدات خود در قبال خرید باشگاه از وزارت نفت عمل نکرده است. به همین دلیل و هم‌چنین به جهت سروسامان دادن به طلبکاران قرار است تصمیمی اساسی و جدید درباره سرنوشت این باشگاه اتخاذ شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها