بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
نیمار جدیدترین بازیکن برزیلی است که تصمیم گرفته است فوتبال خود را در پاری سن ژرمن دنبال کند.
تدبیر24»نیمار ستاره ۲۵ساله بعد از چند فصل موفقیت آمیز در بارسلونا تصمیم گرفت تا مانند دنی آلوس راهی تیم پاری سن ژرمن شود تا فوتبال خود را در پایتخت فرانسه دنبال کند.

پاری سن ژرمن در تاریخ خود بازیکنان برزیلی زیادی داشته است و به خوبی توانسته است بازیکنان برزیلی را از بهترین تیم های دنیا به خدمت بگیرد.

در زیر بهترین برزیلی های تاریخ این باشگاه فرانسوی را مرور می کنیم.

لئوناردو

این بازیکن برزیلی در سال ۱۹۹۶ درخشش بسیار خوبی در تیم فرانسوی پاری سن ژرمن داشت. هوادار پاریسی خاطرات خوبی از این بازیکن داشتند. او در سال ۲۰۱۱ وقتی مارکان عرب تیم فرانسوی را خریدند به عنوان مدیر در این بخش نیز به پاری سن ژرمن کمک کرد و بعدها از سمت خود کنار رفت.

رونالدینیو

خیلی ها رونالدینیو را به سبب بازیهای درخشان در بارسلونا به یاد می آورند ولی این بازیکن دو سال خیلی خوب را در پاریس بین سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ داشت. عملکرد خوب در جام جهانی که منجر به قهرمانی برزیل در این دوره از رقابت ها شد باعث شد تا او به بارسلونا برود.

تیاگو سیلوا

این بازیکن که کاپیتان تیم ملی برزیل نیز است در سال ۲۰۱۲ با رقمی قابل توجه از تیم میلان خریداری شد و در پاریس به میدان رفت .او در خط دفاع تیم فرانسوی عملکرد بسیار خوبی داشته است و در قهرمانی و سلطه پاری سن ژرمن در فوتبال فرانسه نقش مهمی داشته است.

مکسول

یکی دیگر از مدافعان باسابقه برزیلی نیز تصمیم گرفت در این تیم به میدان برود. او البته در ادامه بازنشسته نیز شد و از این تیم خداحافظی کرد.  او یکی از باسابقه ترین و بی حاشیه ترین بازیکنان برزیلی در این سالها بوده است.

تیاگو موتا

موتا اکنون در ۳۴ سالگی یکی از ستون های تیم فرانسوی است. او نیز در سال ۲۰۱۲ از میلان خریداری شد و از آن زمان درذ تیم پاری سن ژرمن توپ می زند.

داوید لوئیز

لوئیز با ۵۰ میلیون یورو از تیم چلسی خریداری شد تا تبدیل به گرانقیمت ترین مدافع فوتبال جهان شود. او البته بعدها دوباره به تیم سابق خود بازگشت ولی کسی نمی تواند خوشحالی عجیب او در بازکردن دروازه چلسی زمانی که در تیم پاریسی توپ می زد را فراموش کند.

لوکاس مورا

او تاکنون ۱۴۵ بار برای تیم فرانسوی به میدان رفته استو  عملکرد خیلی خوبی نیز در این تیم داشته است و هر تابستان تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند ولی psg  اجازه جدایی به این بازیکن نمی دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها