بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
نماینده مجلس: ‌
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور هیات هایی از کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکایی و آفریقایی برای شرکت در مراسم تحلیف بیانگر این است که فشارهای آمریکا بر جامعه جهانی برای انزوا قرار دادن ایران، اثرگذار نیست.
تدبیر24»محمد خالدی سردشتی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آمریکا می خواهد با وضع تحریم های خارج از مفاد برجام، بر ایران و این قرارداد بین المللی اثر بگذارد اما حضور هیات های بلندپایه خارجی در مراسم تحلیف، آمریکا را با چالش روبرو می کند.
به گفته وی، حضور هیات های پارلمانی و دیپلماتیک در این مراسم بدون شک باعث تقویت دیپلماسی رسمی و پارلمانی ایران در جهان می شود و ارتباط بین المللی ایران با کشورهای مختلف را تقویت می کند.
خالدی همچنین تاکید کرد :حضور این هیات ها در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری ایران نشان می دهد که مردم سالاری ایران از جایگاه بالایی در سطح بین المللی برخودار است.
به گفته وی، این مردم سالاری مبتنی بر آموزه های دینی در ایران با حضور حداکثری مردم در پای صندوق آراء همواره در سطح جهان بازتاب فراوانی داشته است.
خالدی گفت: مراسم تنفیذ رای مردم از سوی رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهوری و مراسم تحلیف سوگند در پیشگاه ملت ایران، تقویت وحدت همگانی را به همراه دارد.
به گفته وی، حضور روسای سه قوه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف با روحیه وحدت و همدلی همراه است.
به گزارش ایرنا، آیین تنفیذ روز پنجشنبه دوازدهم مردادماه انجام شد.و مراسم تحلیف نیز امروز شنبه ١٤ مرداد ماه با حضور مقامات کشوری و لشگری و مقامات عالیرتبه بیش از 100 کشور در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
هشت رییس جمهوری و ١٩ رییس مجلس، ٩ معاون رییس جمهوری و نخست وزیر، هفت معاون رییس مجلس، ١١ وزیر امور خارجه و ٣٥ فرستاده ویژه کشورها در مراسم تحلیف دومین دوره ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی حضور می یابند.
همچنین در این مراسم ١٢ معاون وزیر خارجه، ٦ رییس گروه دوستی - پارلمانی و دو رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ها شرکت دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها