بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
تدبیر24»در جريان اختتاميه ششمين جشنواره فيلم شهر، اميرشهاب  رضويان كه به عنوان يكي از اعضا هيات انتخاب جشنواره، روي سن رفته بود، لحظاتي پشت تريبون قرار گرفت و در ابتدا از جمشيد مشايخي به عنوان رييس سني جشنواره كسب اجازه كرد و با لحني طنزآميز گفت:
اول: سال ١٣٦٠ يك مدير دولتي به من قول يك دوچرخه داد اما يادش رفت، ٢٦ سال بعد در جريان جشنواره كودك و نوجوان ايشان را ديدم و دوچرخه ام را مطالبه كردم و ايشان هم مردانگي كرد و دوچرخه را تحويلم داد.
دوم: در جشنواره فيلم شهر سال ٨٤ به مهدي فخيم زاده، كيانوش عياري و من، جايزه ٥٠ درصد حمايت از بودجه توليد فيلم بعدي داده شد، اما الان ١٢ سال است كه نامه مي نويسيم، مصاحبه مي كنيم و نتيجه نمي گيريم. مديران شهرداري جوابمان را نمي دهند و  فقط دايورت مي كنند به شوراي شهر، اداره حقوقي و ...
ابتدا فكر مي كردم مديران نامه هاي ما رامي خوانند و  دايورت مي كنند، اما تازه فهميده ام كه اصلا نامه ها و مصاحبه هاي ما را نخوانده اند و دايورت كرده اند، وگرنه براي بار دوم و سوم من را كه منتقد ايشان هستم، براي هيات انتخاب و داوري دعوت نمي كردند!
سوم: در اين فاصله كيانوش عياري ، مهدي فخيم زاده و من، هر يك  چندين فيلم بدون اين بودجه مرحمتي ساخته ايم، اما هر سه همقسم شده ايم اين جايزه را بگيريم، اگر از آقاي قاليباف  نشد از شهردار بعدي مطالبه ي حق خواهيم كرد، به نسبت دوچرخه اي كه ٢٦ سال طول كشيد تا به دستم رسيد هنوز ١٤ سال فرصت باقي است!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها