بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
وزیر ارشاد:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روزهای آینده بیانیه‌ی کمیته‌ی تعیین تکلیف فیلم‌های توقیفی منتشر خواهد شد.

تدبیر24»سیدرضا صالحی‌امیری همزمان با روز خبرنگار در خبرگزاری ایسنا حضور یافت و در پاسخ به اینکه براساس زمانی که خودش مشخص کرده بود مهلت دو ماه برای تعیین تکلیف فیلم‌های توقیفی به پایان رسیده است و آیا اطلاعی از نتیجه‌ی بررسی‌ها دارد؟ بیان کرد: سیاست ما این بود که فیلم‌های توقیفی تعیین تکلیف شوند و الان شورا بررسی کرده و تعیین تکلیف شده‌اند. در روزهای آینده خود شورا بیانیه می‌دهد و نتیجه را اعلام می‌کند. 

او افزود: من به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قائل به این نیستم که در فرایند تخصصی این کار دخالت کنم، اما به این مسئله که یک پدیده به اسم "فیلم‌های توقیفی" داشته باشیم که همیشه اهرمی برای وزارت ارشاد باشد و به یک مناقشه دائمی تبدیل شود، پایان می‌دهیم. 

وزیر ارشاد تاکید کرد: این کار هم به این معنا است که فیلم‌ها پس از بازبینی یا مجوز اکران می‌گیرند یا مجوز نمی‌گیرند، یعنی از این دو حالت خارج نیست. فعلا نکته مهم این است که شورا در روزهای آینده نتیجه‌ی بازبینی و اعمال اصلاحات را با انتشار بیانیه‌ای به اطلاع مردم می‌رساند.

برچسب ها: تدبیر24 ، وزیر ارشاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها