بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با سرمایه گذاری و تولید مشترک هم ما به تکنولوژی روز دنیا دست می یابیم و هم طرف خارجی می تواند تولیداتی ارزان تر به بازار روانه کند.
تدبیر24»محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی، پیرامون قراردادهای جدید واگن سازی با شرکت های فرانسوی و روسی، اظهار داشت : قیمت های جهانی آنقدر پایین آمده که ما نمی توانیم با تولیدات خود در زمینه صنایع ریلی و واگن سازی در بازارهای بین المللی رقابت کنیم.

وی در ادامه افزود: بهترین گزینه برای ما ، سرمایه گذاری و تولید مشترک با خارجی هایی است که در این صنعت حرفی برای گفتن دارند.

منصوری اذعان داشت: با سرمایه گذاری خارجی  و تولید مشترک هم ما به تکنولوژی روز دنیا دست می یابیم و هم طرف خارجی می تواند تولیداتی ارزان تر به بازار روانه کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما کشوری با منابع انرژی ارزان قیمت هستیم و همین امر موجب اشتیاق هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران و شرکت های خارجی در ایران می شود.

وی در پایان یادآور شد: به تبع باید مراقب باشیم در این توافق نامه ها و قراردادها سوء استفاده ای صورت نگیرد و اصل صادرات بخشی از تولید مشترک، فراموش نشود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها