بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: عاشق کار کردن با جوانان با انگیزه و جویای نام کشتی ایران هستم.
تدبیر24»حمید باوفا درباره قهرمانی دلچسب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جهانی فنلاند که با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز بدست آمد اظهار کرد: از این که ما و کشتی‌گیران تیم‌ ‌ملی نتایج چند ماه تمرین و حضور در اردوهای تیم‌ ‌ملی را به بهترین شکل گرفتیم، خدا را شاکرم و امیدوارم این موفقیت‌ها با توجه به پتانسیل‌ بالای کشتی ایران کماکان ادامه‌ داشته باشد، چرا که حق کشتی ایران همواره حضور در قله افتخار است.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به سطح بالای کیفی و کمی، گفت‌: رده جوانان به خاطر نزدیکی به رده بزرگسالان از اهمیت بسیار زیادی در جهان برخوردار است و همه کشورها با سرمایه‌گذاری زیاد در این رده سعی می‌کنند پشتوانه‌های خوبی را برای تیم‌ ‌ملی بزرگسالان تربیت کنند. از آن جا که  المپیک 2020 پیش رو است، در این دوره از رقابت‌ها نیز شاهد حضور کشتی‌گیران بسیار خوبی از کشورهای صاحب کشتی نظیر روسیه، آمریکا و ترکیه بودیم، اما فرنگی کاران جوان ایران نشان دادند که لیاقت بهترین‌ها را دارند و با کسب سه مدال طلا  بهترین نمایش را از خود ارائه دادند. پنج طلای دیگر بین پنج کشور تقسیم شد که این نشان دهنده قدرت کشتی ایرا ن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی تیم‌ ‌ملی با هدف کسب نخستین قهرمانی در جهان پا به این مسابقات گذاشته یا خیر، خاطر نشان کرد: ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و کشتی‌گیران ما ماه‌ها در اردوی تیم‌ ‌ملی حضور داشتند. هدفی جز کسب موفقیت نداشتیم، اما کسب نتیجه‌ دلخواه در کشتی به عوامل مختلفی همچون قرعه‌کشی، نحوه داوری و یا عدم برخورد با کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی بستگی داشت. به همین دلیل از کسب عنوان قهرمانی مطمئن نبودیم، اما خوشبختانه مشکل خاصی از بابت اینگونه موارد برای تیممان بوجود نیامد و در نهایت موفق شدیم به عنوان قهرمانی جهان که حق کشتی ایران بود برسیم و طلسم شکنی کنیم.

باوفا با بیان این که کشتی‌گیران ایران علاوه بر آمادگی بدنی به لحاظ روحی – روانی نیز در بهترین شرایط ممکن در این رقابت‌ها حاضر شدند، گفت‌: کادرفنی تیم‌ ‌ملی ارتباط بسیار خوبی با کشتی‌گیران برقرار کرد و دوستی و رفاقت با کشتی‌گیران مخصوصا در رده‌های پایه رمز موفقیت تیم خواهد بود که خوشبختانه از این لحاظ نیز در شرایط خوبی پا به این مسابقات گذاشتیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی جوانان درباره میزان رضایتش از عملکرد هشت کشتی‌گیر ایران در این رقابت ها گفت‌: از عملکرد همه کشتی‌گیرانم راضی هستم. نمی توانیم این توقع را داشته باشیم که در هر هشت وزن به مدال برسیم. کشتی‌گیرانی که مدال نگرفته‌اند نیز با تمام توان مبارزه کردند و امتیازات‌شان به کمک تیم آمد.

وی درباره مدت قرارداد خود با فدراسیون کشتی و این که آیا برای سال‌های آینده نیز کماکان در این سمت حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت‌: من قرارداد یک ساله با فدراسیون داشتم که هنوز مدت آن به پایان نرسیده است. بسیار علاقه دارم کماکان در این رده به کارم ادامه بدهم، چرا که  کار کردن با جوانان با انگیزه و جویای نام برایم واقعا لذت بخش است. ما عاشق کشتی هستیم و دوست داریم به ورزش اول ایران با تمام توان خدمت کنیم. باید ببینیم که برنامه  فدراسیون کشتی در این باره چیست؟ چرا که فدراسیون نظر نهایی را در این باره می‌دهد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در پاسخ به این سوال که کدام یک از کشتی‌گیران  حال‌ حاضر تیم‌ ‌ملی باید به رده بزرگسالان برود، خاطر نشان کرد: ما هیچ نگرانی بابت پشتوانه سازی در  کشتی فرنگی نداریم، چرا که ایمان داریم کشور ما سرشار از استعدادهای کشتی است. در رده نوجوانان نیز تیم به خوبی پیش می‌رود و مطمئنا با توجه به حمایت‌های فدراسیون کشتی و الخصوص رسول خادم که در این مدت همه گونه حمایتی را از تیم‌ ‌ملی انجام داد، شاهد ادامه موفقیت‌ها در رده نوجوانان خواهیم بود. از میان فرنگی کاران جوان ایران در مسابقات جهانی آرمان علیزاده، کرامت عبدولی ، محمد نیازی و نوروزی دیگر نمی‌توانند در رده جوانان بمانند و باید کشتی خود را در رده بزرگسالان ادامه‌ دهند.

وی در پایان گفت‌: جا دارد از همکارانم در کادرفنی تیم‌ ‌ملی و حسن بابک، مدیر تیم‌ ‌ملی به خاطر زحمات زیادشان قدردانی کنم.از اینکه توانستیم به کمک یکدیگر و تلاش و زحمت کشتی‌گیران بر سکوی نخست جهان بایستیم و دل مردم را شاد کنیم بسیار خوشحالم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها