بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
مراسم استقبال از تیم های شرکت کننده نیروی زمینی سپاه در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ روسیه با حضور سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نزسا در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
تدبیر24»در این مراسم سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نزسا، سردار روستایی معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه نیز حضور داشتند.

تیم های هوابرد، اربابان سلاح و نفربر زرهی نیروی زمینی سپاه در نخستین حضور خود در مسابقات جهانی روسیه عناوین چهارم و سوم جهان را کسب کردند.


سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم استقبال از تیم های افتخار آفرین نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه مسائل نظامی بسیار پیچیده و مستلزم توانمندی های مختلفی است، اظهار کرد: افرادی که در مسابقات بین المللی نظامی شرکت می کنند، باید از نظر روحی و جسمی در وضعیت مناسبی باشند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به برگزاری مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۷ گفت: نیروی زمینی سپاه درخشش فوق العاده‌ای در مسابقات داشتند. ما امسال موفق شدیم در رشته توپخانه در بین نیروهای مسلح کشورهای شرکت کننده مقام سوم را کسب کنیم. همچنین در رشته های هوابرد رتبه چهارم و رشته نفربر زرهی رتبه سوم جهان را کسب کردیم.

پورجمشیدیان با بیان اینکه «در رشته نفربر زرهی نیز میان نیروهای مسلح کشورهای جهان عنوان قابل قبولی کسب کردیم»٬ خاطر نشان کرد: سال های آینده خبرهای بهتری از موفقیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی سپاه در مسابقات بین المللی خواهیم داشت. با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه و مسئولین ذیربط قطعا سال آینده با قدرت بیشتر در مراسم حضور خواهیم داشت و عناوین خوبی کسب خواهیم کرد.

وی درباره حضور نیروی زمینی سپاه در بخش تانک ها و نفربر در این مسابقات، گفت: اگر شرایط انتقال تانک ها و نفربرهای ایرانی به مسابقات جهانی فراهم شود، با تانک ها و نفربرهای ساخت داخل در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه همچنین با اشاره به تشویق تیم های افتخار آفرین نیروی زمینی سپاه در مسابقات بین المللی ۲۰۱۷ روسیه، خاطر نشان کرد: همه یگانهای نیروی زمینی سپاه که در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام شدند، یک سفر مشهد مقدس به همراه خانواده مهمان فرمانده نیروی زمینی سپاه خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها