بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
با اخراج دن گاسپار از کادر فنی تیم ملی، یک بار دیگر شاهد تغییر در میان دستیاران کارلوس کی‎روش خواهیم بود.
تدبیر24»او طبق آنچه در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای و غیرقابل قبول در فرودگاه دبی و خودداری از سفر به سئول به همراه کاروان تیم ملی کنار گذاشته شد و الکساندر لوپز جایگزین او شده. با کنار گذاشته شدن گاسپار حالا اوسیانو کروز قدیمی‌ترین دستیار کی‌روش است که در کنار او حضور دارد.

کنار گذاشته شدن دستیاران کی‌روش از تیم ملی حالا دیگر تبدیل به عادی‌ترین و تکراری‌ترین خبر درباره سرمربی تیم ملی شده. پیش از او چند دستیار دیگر کی‌روش به دلایل مختلف از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شده بودند.

امید نمازی یکی از دستیارانی بود که کنار رفتنش از کادر فنی تیم ملی حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد. او البته ابتدا اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی از تیم ملی جدا شده و هیچ مشکلی با کی‌روش ندارد اما با مصاحبه‌هایی که بعدها انجام داد مشخص شد که او از رفتارهای کی‌روش با خودش و دیگر دستیاران او دلخور بوده.

آنتونی سیموئز هم یکی از اولین دستیاران کی‌روش هم یک ماه قبل از نمازی و باز هم به دلیل مشکلات خانوادگی! از کادر فنی تیم ملی جدا شده بود. او بعد از اینکه بدون هماهنگی با کی‌روش به مرخصی رفت با واکنش تند او روبرو شد و دیگر به ایران بازنگشت.

میک مک‌درموت دستیار فعلی علیرضا منصوریان هم یکی از اولین همکاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران بود. او به عنوان مربی بدنساز در تیم ملی فعالیت می‌کرد اما اختلافاتی که با کی‌روش بر سر برنامه آماده‌سازی تیم ملی داشت باعث شد تا او از ایران جدا شود و با باشگاه العین امارات همکاری کند. او هم البته بعدها ادعا کرد که مشکلات خانوادگی در جدایی او از تیم ملی ایران تاثیرگذار بود اما آنچه باعث پایان همکاری او با کی‌روش شد اختلاف در برنامه بدنسازی تیم ملی قبل از جام جهانی بود.

مجید صالح مربی آرام و بی‌حاشیه فوتبال ایران هم بعد از مدتی همکاری با کی‌روش در تیم ملی خیلی زود از این تیم جدا شد. گفته می‌شد سکونشینی او در یکی از بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در اتریش باعث دلخوری او شده بود.  

مارکار آقاجانیان شاید مورد اعتمادترین مربی ایرانی بود که با کارلوس کی‌روش به مدتی طولانی همکاری کرد. او در جام جهانی 2014 هم عضو کادر فنی تیم ملی بود و تا همین یک سال پیش هم در کنار کی‌روش حضور و فعالیت داشت اما اتفاقاتی که در اردوی عجیب و نیمه‌کاره تیم ملی در دبی افتاد باعث شد تا کی‌روش در اقدامی عجیب قید همه دستیاران ایرانی‌اش را بزند. جواد نکونام و مهرداد خانبان هم همزمان با آقاجانیان از تیم ملی کنار گذاشته شدند.

علی کریمی یکی از کسانی بود که رابطه بسیار خوبی با کی‌روش داشت. او مدتی در کادر فنی تیم ملی حضور داشت اما درست در روز پرواز کاروان تیم ملی به استرالیا برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا، از همراهی با کاروان خودداری کرد و در ایران ماند. ابتدا اعلام شد که کریمی از اختصاص نیافتن بلیت فرست کلاس برای خودش عصبانی شده و از تیم ملی کنار رفته است اما بعدها شایعاتی مبنی بر دخالت فدراسیون در تقسیم پول میان بازیکنان قبل از سفر به استرالیا مطرح شد که گفته می‌شد مسئول تقسیم آن پول علی کریمی بود.

افشین پیروانی قبل از گاسپار، آخرین دستیار کی‌روش بود که کنار گذاشته شد. او که مدیر تیم ملی بود هم قربانی اختلافات برانکو و کی‌روش و اتفاقات عجیب اردوی تیم ملی در دبی شد. گفته می‌شد کی روش از پیروانی توقع داشت در این ماجرا حق را به او بدهد اما پیروانی دخالتی نکرد و همین سکوت باعث شد تا از تیم ملی کنار گذاشته شود.

برچسب ها: کی روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها